پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ ۱۶:۲۰
۰
۰
نسخه چاپی

۳۴ واحد صنفی متخلف در خراسان رضوی پلمب شد

مشهد ـ معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: ۸۹۹ شکایت واصله نسبت به واحدهای صنفی متخلفی در سطح داشتیم که ۳۴ واحد متخلف پلمب شده است.


۳۴ واحد صنفی متخلف در خراسان رضوی پلمب شد

تيتربرتر، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد ظهر پنجشنبه در یازدهمین نشست خبری قرارگاه مرکزی زائران خراسان رضوی در خصوص مجموعه تنظیم بازار و تأمین کالا از ۱۵ اسفند تا روز گذشته در خراسان رضوی اظهار کرد: ۱۱ هزار و ۶۷۳ بازرسی انجام و ۱۴۵۸ پرونده تشکیل شده که ارزش ریالی آن‌ها پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی بیان کرد: در مجموع ۸۹۹ شکایت واصله در سطح استان داشتیم که یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان عودت داده و ۳۴ واحد متخلف نیز پلمب شده است.

وی ادامه داد: سهم مشهد از بازرسی‌ها ۶۱۰۳ مورد بوده که ۸۸۰ پرونده به ارزش ریالی چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تشکیل شده است. ۴۷۷ شکایت واصله و عودت یک میایارد و ۶۰۰ تومان ۲۲ واحد پلمب شده است.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد گفت: از ۱۵ اسفند تا روز گذشته هشت میلیون و ۲۳۴ هزار و ۲۷۷ زائر به استان و در نهایت مشهد وارد شدند که از این مجموع پنج میلیون و ۵۱۲ هزار و ۵۱۶ نفرشب از ظرفیت اسکان استفاده کردند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: امروز همه ما و شما از شیپورهای امپراطوری‌های رسانه‌ای که رسالتی غیر از وارونه جلوه دادن حقایق ندارند و شب و روز از آزادی، دموکراسی، حقوق بشر و مردم‌سالاری صحبت می‌کنند، اطلاع داریم اما بعد از ۴۵ سال باید به امام (ره) و مردم ایران درود و احترام خود را ابلاغ کنیم که در کمتر از ۲ ماه پس از پیروزی انقلاب رفراندومی باشکوه با مدل حکومت جمهوری اسلامی اجرا کردند و مردم با انتخاب خود این مدل را به تأیید رساندند.

وی ادامه داد: در یوم‌الله ۱۲ فروردین باید ۲ موضوع را مورد توجه قرار دهیم. یکی کار بزرگی است که امام (ره) و مردم در آن زمان اقدام کردند و دیگری کاری که دشمن در طول این سال‌ها انجام داده که نه تنها آحاد مردم بلکه نخبگان جامعه نیز جرأت ندارند دستاوردهای بزرگ انقلاب را تبیین و معرفی کنند.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد در خصوص آمار ورود زائران به مشهد و استان بیان کرد: روز گذشته ۴۵۷ هزار و ۶۰ نفر زائر به استان و در نهایت مشهد وارد شدند. شب گذشته ۲۲۲ هزار و ۷۰۶ نفر در مشهد از ظرفیت‌های اسکان رسمی، موقت و اضطراری استفاده کردند. آمار ورود مسافر به استان در بازه زمانی ۱۵ اسفند سال گذشته تا دیروز، هشتم فروردین، ۱۱ میلیون و ۶۰۴ هزار و ۳۳۱ نفر بوده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه در حوزه تاکسیرانی در مجموع ۲۱۰۰ تخلف از ناوگان تاکسیرانی احصا شد، تصریح کرد: در طول این مدت ۶۸ شکایت توسط مردم و زائران به سازمان تاکسیرانی واصل و ۳۰ تاکسی توقیف شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: کمیته فناوری ارتباطات و اطلاعات اولویت بسیار مهم و قابل توجهی در ایام نوروز داشت. ۲ مصوبه در کارگروه ملی زیارت داشتیم که به وزیر ارتباطات و دستگاه‌های ذی‌ربط استان منعکس شد. مصوبه اول در خصوص آنتن‌دهی و افزایش پهنای باند در حرم و مشهد است که با استفاده از تمام ظرفیت‌ها اقدام شود. دومین مصوبه طراحی و راه‌اندازی سامانه جامع زیارت است که امیدواریم پیگیری و اجرایی شود.




+ 0
مخالفم - 1
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری