پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ ۲۰:۳۰
۱
۰
نسخه چاپی

کاربرد شماره‌های شبرنگ بر روی پایه‌های روشنایی بزرگراه‌ها

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران گفت: رانندگان می‌توانند با اعلام شماره‌های شبرنگ درج شده بر روی پایه‌های روشنایی در بزرگراه‌ها، موقعیت مکانی خود را به نیروهای امدادی اعلام کنند.


کاربرد شماره‌های شبرنگ بر روی پایه‌های روشنایی بزرگراه‌ها

تيتربرتر، سرهنگ زینی وند درباره کاربرد شماره‌های شبرنگ بر روی پایه‌های روشنایی بزرگراه‌ها اظهارداشت: رانندگان می‌توانند با اعلام شماره‌های شبرنگ درج شده بر روی پایه‌های روشنایی در بزرگراه‌ها، موقعیت مکانی خود را به نیروهای امدادی اعلام کنند.

وی افزود: هنگام بروز حادثه، با استفاده از شماره‌های درج شده روی پایه‌های روشنایی جهت آدرس دادن به نیروهای امدادی بویژه پلیس، آتش نشانی، اورژانس استفاده کنید.

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: این شماره‌ها که بوسیله شبرنگ بر روی پایه‌های روشنایی در بزرگراه‌هایی از جمله بزرگراه آزادگان، شهید زین الدین، شهید همت و … درج شده شامل یک شماره دو رقمی در قسمت بالا است که کد بزرگراه را تعیین می‌کند، یک حرف لاتین که جهت جغرافیایی محل را مشخص می‌کند و یک عدد سه رقمی که شماره تیر روشنایی همان محل است.

سرهنگ زینی وند افزود: رانندگان می‌توانند هنگام بروز حادثه، با استفاده از شماره‌های درج شده روی پایه‌های روشنایی جهت دادن آدرس و اعلام موقعیت جغرافیایی به نیروهای امدادی بویژه پلیس، آتش نشانی، اورژانس از این امکان استفاده کنند.




+ 1
مخالفم - 1
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری