پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ ۰۹:۰۰
۱
۰
نسخه چاپی

ورود سامانه بارشی به کشور/کاهش شدید دما در ۴ استان

سازمان هواشناسی کاهش شدید دما برای ۴ استان و ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز همچنین بارش برف و باران در ۲۰ استان کشور را پیش بینی کرد.

 

ورود سامانه بارشی به کشور/کاهش شدید دما در ۴ استان

 

 

تیتربرتر، سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای امروز کاهش شدید دما در ۴ استان و ورود سامانه بارشی به کشور همچنین بارش برف و باران در ۲۰ استان کشور پیش بینی می‌شود.

همچنین امروز با ورود سامانه بارشی بارش باران، برف، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ در شمال غرب، برخی مناطق جنوبی، استان‌های ساحلی دریای خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی آغاز می‌شود.

آسمان تهران فردا (۱۲ فروردین) نیمه‌ابری و وزش باد شدید و کاهش محسوس دما، گاهی بارش پراکنده و از اواخر وقت کاهش ابر با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۵ و روز یکشنبه (۱۳ فروردین) صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا (۱۱ و ۱۲ فروردین) بندرعباس با دمای ۲۸ و ۲۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین همچنین امروز همدان با دمای ۴- درجه سانتیگراد و فردا شهرکرد با دمای ۷- سردترین مراکز استان کشور هستند.

همچنین خلیج فارس و تنگه هرمز روزهای شنبه تا دوشنبه مواج و طوفانی است. دریای خزر نیز تا یکشنبه مواج خواهد بود.

 



+ 1
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری