پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ ۱۶:۰۵
۴
۰
نسخه چاپی

خدمات نوروزی هلال احمری‌ها از مرز ۴.۴ میلیون گذشت

سخنگوی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال‌احمر از ارائه ۴ میلیون و ۴۹۲ هزار و ۷۶۶ خدمت به مردم و مسافران نوروزی خبر داد.


خدمات نوروزی هلال احمری‌ها از مرز ۴.۴ میلیون گذشت

تيتربرتر، وحید سلیمی در جلسه ستاد خدمات نوروزی هلال‌احمر که امروز با حضور رئیس جمعیت هلال احمر، معاونان و مدیران و همچنین حضور برخط مسئولین در برخی استان‌ها و مدیران عامل هلال احمر کشور برگزار شد، با اعلام آمار کلی خدمات نوروزی جمعیت در قالب طرح‌های امدادی، خدمات بشردوستانه، خدمات درمان، دارو و توانبخشی گفت: از ۲۴ اسفند تا پایان دهم فروردین‌ماه، ۴ میلیون و ۴۹۲ هزار و ۷۶۶ خدمت نوروزی به هموطنان در قالب طرح‌های امدادی، خدمات بشردوستانه جوانان، پویش هلال رحمت و همچنین خدمات درمان و توانبخشی و معاینات حجاج در سطح کشور ارائه شده است.

سلیمی‌با بیان اینکه در این مدت، ۵۰ هزار و ۳۱۴ نفر از خدمات امدادی هلال‌احمر بهره‌مند شده و ۷۸ هزار و ۸۱۴ بسته معیشتی نیز در قالب طرح هلال رحمت میان نیازمندان توزیع شده است، افزود: با مشارکت جوانان هلال‌احمر ۴ میلیون و ۸۴ هزار و ۶۴۸ نفر / خدمت بشردوستانه ازجمله راهنمایی مسافران، برپایی خیمه‌های نماز، آموزش امداد و کمک‌های اولیه در ایام نوروز و در مبادی و خروجی‌های شهرها به مسافران ارائه شده است.

وی با اشاره به آغاز معاینات حج زائران در کشور نیز گفت: با همکاری ۵۴۸۲ نفر / روز پزشک، معاینات ۲۸ هزار و ۴۲۸ زائر تا پایان روز گذشته انجام شده است. همچنین در این ایام ۱۰۴ هزار و ۷۷۸ خدمت توانبخشی، دارویی و درمانی با تلاش کادر دارویی و درمانی هلال احمر به مردم ارائه شده است.

سخنگوی طرح‌های خدمات نوروزی جمعیت هلال‌احمر در پایان خاطرنشان کرد: خدمات نوروزی هلال احمر از روز ۲۴ اسفند با مشارکت ۳۶۰ هزار و ۱۵۸ نفر / روز نیروی انسانی جوان، امدادگر، داوطلب و کارمند هلال احمر ارائه شده است.




+ 4
مخالفم - 2
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری