پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ ۱۱:۵۰
۲
۰
نسخه چاپی

روز بدون تصادف با همدلی مردم و پلیس

سردار هادیانفر گفت: اگر پلیس و مردم هم پیمان شوند، قطعاً می‌توانند روز طبیعت را که همزمان با اوج بازگشت هموطنان عزیز به موطن اصلی خود هستند، به روز بدون تصادف مبدل سازند.


روز بدون تصادف با همدلی مردم و پلیس

تيتربرتر، سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص روز طبیعت اظهار کرد: به همه هموطنان عزیز توصیه می‌کنیم خاطرات و ایام خوب و خوشی را که در سال‌های گذشته در روز طبیعت سپری کرده اند را مُرور کرده و تلاش کنند به یُمن قرار گرفتن روز طبیعت در ایام ماه مبارک و پر از رحمت رمضان، با شور و شوق و مهربانی و در کمال آرامش و احتیاط در رانندگی، در کنار خانواده و خویشاوندان، یک روز به یادماندنی دیگری را رقم زنند و خود را برای از سرگیری فعالیت‌های روزمره در سال جدید آماده کنند.

سردار هادیانفر گفت: اگر پلیس و مردم هم پیمان شوند، قطعاً می‌توانند روز طبیعت را که همزمان با اوج بازگشت هموطنان عزیز به موطن اصلی خود هستند، به روز بدون تصادف مبدل ساخته و به عنوان یک اقدام فرهنگی نمادین در حوزه فرهنگ ترافیک برای همیشه از خود به جای بگذارد.

رئیس پلیس راهور فراجا افزود: امسال دوست داریم حوادث سال‌های گذشته در روز طبیعت که منجر به فوت و مجروحیت تعدادی از هموطنان عزیز شد را شاهد نباشیم.

وی ادامه داد: از مردم عزیز تقاضا داریم در روز طبیعت امسال پایبند شعائر دینی و اسلامی بوده و ضمن بهره مندی از فیوضات معنوی این ماه عزیز و پر برکت از روز طبیعت بهره مند گردند و سعی کنند پس از افطار، روز طبیعت را در بوستان‌های نزدیک محل سکونت خود سپری کنند.

سردار هادیانفر تصریح کرد: در این روز حجم بالای سفر و تردد را در شهرها و جاده‌ها داریم، از این رو از مسافرین عزیز تقاضا داریم همواره در طول سفر صبوری و شکیبایی را حفظ کنند و مدیریت زمان سفر و حرکت به سوی موطن خود را داشته باشند که این امر از حوادث احتمالی پیشگیری خواهد کرد.

وی افزود: رانندگان عزیز همچنین از توقف‌های سد معبری و یا توقف‌های دوبله در ورودی و خروجی بوستان‌ها و یا معابر داخلی بوستانی که باعث ایجاد ترافیک و راهبندان می‌شود خودداری نمایند.

رئیس پلیس راهور فراجا اظهار کرد: در این روز پلیس راهور به جهت پیشگیری از تصادفات ناگوار و حفظ سلامتی هموطنان عزیز با رانندگان عزیزی که اقدام به حمل مسافر در قسمت بار، صندوق وسیله نقلیه و … می‌کند برخورد قانونی انجام خواهد داد.

سردار هادیانفر در پایان ضمن تشکر از مردم فهیم ایران به دلیل رعایت بیش از پیش مقررات راهنمایی و رانندگی که تضمین کننده اصلی سلامتی و ایمنی در سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۲ بوده تصریح کرد: تقاضا دارم همه رانندگان عزیز به توصیه‌های همکاران بنده در سراسر کشور توجه و همکاری لازم را معمول داشته تا شاهد نظم و انضباط ترافیکی مطلوب همراه با ایمنی و سلامت بوده، سوانح و تصادفات را در این روز به حداقل ممکن و حتی صفر برسانیم.




+ 2
مخالفم - 4
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری