پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ ۱۳:۳۰
۳
۰
نسخه چاپی

مربی موسیقی سارق از آب در آمد

جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مرد سابقه داری که خود را در فضای مجازی به بانوان مربی موسیقی معرفی و پس از سرقت اموالشان متواری می شد خبر داد.


مربی موسیقی سارق از آب در آمد

تيتربرتر، سرهنگ، کارآگاه سعداله گزافی بیان داشت: در اواخر سال گذشته پرونده‌ای با موضوع سرقت به عنف اموال و مدارک هویتی خانمی به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

وی عنوان کرد: شاکی با حضور در پلیس آگاهی اظهار داشت، با مردی در فضای مجازی که خود را مربی موسیقی معرفی می‌کرد آشنا شده است و پس از قرار ملاقات برای آشنایی بیشتر، مرد فراری در یک فرصت مناسبی کلیه اموال با ارزش و مدارک هویتی وی را سرقت و به سرعت از محل متواری شده است. و از آن تاریخ دیگر از وی اطلاعی در دست ندارد.

جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ ابراز داشت: با شیوه و شگردهای پلیسی و اطلاعاتی، هویت و مخفیگاه متهم که از مجرمان حرفه‌ای بود در جنوب تهران شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات پلیسی، متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی از کشف تعدادی اموال مسروقه از مخفیگاه متهم خبر داد و گفت: در بازرسی از این محل تعداد ۵ دستگاه تلفن همراه بدون کارتن به مارک‌های مختلف، ۷ عدد کارتن خالی گوشی موبایل با مارک آیفون و یک عدد گواهینامه مربوط به شخص ثالث کشف و توقیف شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در پی جوئی های اولیه به ۴ فقره سرقت و اغفال مشابه بانوان اعتراف و در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مال باختگان شناسایی شده است.

جانشین پلیس آگاهی پایتخت گفت: اقدامات تکمیلی در راستای روشن شدن زوایای پنهان موضوع در دست اقدام می‌باشد و با هماهنگی مقام قضائی متهم در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.




+ 3
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری