پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ ۲۰:۵۰
۱
۰
نسخه چاپی

اهتمام وزارت رفاه برای پایداری صندوق‌های بازنشستگی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ضریب پشتیبانی در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مطلوب است و باید این موضوع به ثبات برسد.


اهتمام وزارت رفاه برای پایداری صندوق‌های بازنشستگی

تيتربرتر به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سید صولت مرتضوی» در گردهمایی سراسری مدیران و کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز دزفول اظهار داشت: مقاومت ملت ایران در طول دفاع مقدس در سراسر این کشور نمود دارد.

وی با بیان این‌که در سراسر این سرزمین نشان مقاومت، پررنگ است، افزود: یاد شهدا و همه ایثارگران انقلاب اسلامی باید همواره زنده نگه‌داشته شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزاری این گردهمایی را در راستای تحقق عدالت اجتماعی عنوان کرد و گفت: تأمین اجتماعی و اطمینان از معیشت از حقوق ملت است و در قانون اساسی به خوبی تبیین شده است.

مرتضوی با تأکید بر این‌که تأمین اجتماعی برای روستاییان و عشایر مهم است، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شکل‌گیری به این موضوعات اهتمام ویژه‌ای داشته است.

وی با بیان این‌که نظام جامع تأمین اجتماعی ما یکی از پیشتازترین نظام‌های تأمین اجتماعی است، گفت: در بدو پیروزی انقلاب اسلامی نرخ متوسط عمر ۵۲ سال بوده است، و امروز نرخ امید به زندگی برای مردان ۷۵ تا ۷۶ سال و برای بانوان نزدیک به ۷۸ سال است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تمرکز ویژه بر موضوع پایداری صندوق‌های بازنشستگی اشاره کرد و اظهار داشت: ضریب پشتیبانی در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مطلوب است و باید این موضوع به ثبات برسد.

مرتضوی گفت: دولت در این خصوص تکالیفی دارد و امسال بودجه این صندوق نسبت به سال گذشته ۷۰ درصد رشد داشته است.




+ 1
مخالفم - 2
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری