پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ ۰۳:۳۵
۲
۰
نسخه چاپی

هشدار حیاتی به تهرانی‌ها؛ مدیریت بحران آماده باش شد

تیتربرتر : مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به احتمال وقوع صاعقه و وزش باد شدید در ارتفاعات استان به خصوص فیروزکوه هشدار داد و گفت: مدیریت بحران در آماده باش کامل قرار دارد.

 

هشدار حیاتی به تهرانی‌ها؛ مدیریت بحران آماده باش شد

 

 

طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حامد یزدی مهر بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی اظهار داشت: با توجه به صدور هشدار زرد سازمان هواشناسی که طی روز چهارشنبه سوم خرداد ماه در مورد احتمال وزش شدید باد و وقوع رعد و برق در استان تهران صادر شده بود این هشدار به ویژه در ارتفاعات فیروزکوه برای فردا شنبه ششم خرداد تأکید شده و در همین راستا نیز هشدارهای لازم به دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران ابلاغ شده است.

یزدی مهر با بیان اینکه مدیریت بحران در آماده باش کامل قرار دارد، گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی احتمال آب گرفتگی معابر، امکان جاری شدن رواناب و طغیان رودخانه‌ها وجود دارد لذا، توصیه اکید مدیریت بحران این است که شهروندان از اتراق کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: با توجه به احتمال وقوع صاعقه و باد شدید از کوهنوردان می‌خواهیم عدم صعود به ارتفاعات را در دستور کار قرار دهند.

وی عنوان کرد: به مردم توصیه می‌شود از قرار گرفتن در زیر تابلوهای تبلیغاتی و پارک خودرو کنار درختان و ساختمان‌های نیمه کاره خودداری کنند.

 



+ 2
مخالفم - 2
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری