پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ۰۸:۳۳
۱۷
۰
نسخه چاپی

بازی سختی با پارس جم داشتیم/ کسب یک امتیاز برای فولاد خوب بود

بوشهر - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه تعطیلی لیگ باعث شد تا نتوانیم خوب بازی کنیم، گفت: گرفتن یک امتیاز در این مسابقه برای فولاد خوب بود.


بازی سختی با پارس جم داشتیم/ کسب یک امتیاز برای فولاد خوب بود

به گزارش تیتربرتر، افشین قطبی عصر دوشنبه در نشست خبری بعد از بازی فولاد مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: بازی خیلی سختی را مقابل پارس جم داشتیم و یکی از علت‌های آن این بود که لیگ برای مدتی تعطیل بود و برای بازیکنان سخت است که در فرم باشند.

وی با اشاره به اینکه کیفیت زمین جم برای مسابقات لیگ برتر مناسب نبود، افزود: دو تیم برای انجام بازی خوب در این زمین مشکل داشتند. سه موقعیت خوب در نیمه اول داشتیم و نتوانستیم به گل برسیم و نیمه دوم سخت‌تر شد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: می‌خواستیم بازی را کنترل کنیم ولی نتوانستیم ولی در مجموع گرفتن یک امتیاز بیرون از خانه برای ما خوب بود در انتهای این فصل برای ما خوب خواهد بود.

وی در مورد داوری نیز خاطرنشان کرد: از داوران تشکر می‌کنم چراکه کار بسیار سختی دارند و یکی از وظایف سخت در فوتبال را بر عهده دارند و همه چیز با سرعت انجام می‌شود و آنها باید لحظه‌ای تصمیم بگیرند.

قطبی ادامه داد: وقتی که در خارج از خانه بازی می‌کنیم و زمین هم کیفیت مناسبی ندارد، نمی‌توانیم آن چیزی که انتظار داشتیم را انجام دهیم و به نتیجه مد نظر نرسیدیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات اصلی در فوتبال ایران نداشتن تمرکز بازیکنان است، افزود: این نبود تمرکز را هم در باشگاه‌ها و هم در تیم ملی می‌بینیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار داشت: بازیکنان ما خیلی احساسی هستند و باید روی مسائل روانی کار کنیم. تیم ما در بخش دفاعی خوب بازی می‌کند و در حمله نیز برنامه‌های ترکیبی داریم و کمتر گل می‌خوریم.

وی با اشاره به اینکه توان این را که همه بازی‌ها را ببریم افزود: باید واقعیت را ببینیم و نمی‌توانیم همه ۱۵ بازی خود را ببریم.

وی با بیان اینکه جم بی‌نظیر است، تصریح کرد: امروز صحنه‌های خوبی را در این منطقه دیدم و نزدیکی کوه و دریا و مهربانی مردم این منطقه و عشق آنها به فوتبال بسیار خوب بود.

مسابقه تیم‌های پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان با تساوی بدون گل پایان یافت.




+ 17
مخالفم - 12
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری