پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۳۶
۱۲
۰
نسخه چاپی

جزئیات جدیدی از قرارداد کی‌روش با کلمبیا منتشر شد

در حالی که پیوستن کارلوس کی‌روش به تیم ملی کلمبیا نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود، جزئیات جدیدی از قرارداد و شیوه همکاری این مربی با تیم ملی این کشور منتشر شده است.


کارلوس کی روش

و به نقل از elespectador، این هفته قرار است پرونده پیوستن کارلوس کی‌روش به تیم ملی کلبیا بسته شود و سرمربی سابق ایران هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. 

این مربی از سال ۲۰۱۱ تا هفته گذشته هدایت تیم ملی ایران را بر عهده داشت و تیمش در مرحله نیمه نهایی با شکست برابر ژاپن حذف شد.

این مربی قرار است به جای نستور پکرمن عهده دار هدایت کلمبیا شود.

* امضای قرارداد

از امروز تا جمعه همین هفته قرار است کارلوس کی روش به کلمبیا سفر کند و ضمن دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال این کشور، قرارداد خود را امضا کند و رسما سرمربی کلمبیا شود. این قرارداد تا جام جهانی قطر اعتبار خواهد داشت و سرمربی پرتغالی وظیفه دارد تا با کلمبیا به جام جهانی قطر راه یابد.

* اسکان کی‌روش

کی‌روش قرار است در بوگوتا پایتخت کلمبیا ساکن شود و سه دستیار سابق او نیز در کنار کی‌روش هستند. اوسیانو کروز به عنوان دستیار فنی، میک مک‌درموت به عنوان مربی بدنساز و دیه‌گو یوجنیو جاکینو به عنوان فیزیوتراپ کی‌روش را همراهی خواهند کرد.

همچنین قرار است دو مربی کلمبیایی نیز در کنار او فعالیت کنند. 

* اولین ملاقات

رامون خسورون، رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا اعلام کرد اولین بار با این مربی پرتغالی در مراسم بهترین های فیفا دیدار کرده که در سپتامبر ۲۰۱۸ بوده است و در ادامه با هم ملاقاتی داشتند. 

* دختر کی روش در نقش مشاور

دختر کارلوس کی‌روش که در رشته حقوق تحصیل کرده و وکیل است، قرار است قرارداد او با فدراسیون فوتبال کلمبیا را بررسی کند. کی‌روش در این قرارداد باید ارتباط دائمی با تیم‌های جوانان کلمبیا داشته باشد و با بخش‌های مربوط به لیگ کلمبیا و تیم‌های فوتبال کلمبیا ارتباط داشته باشد. 

مواردی که در تیم ملی ایران هرگز کی‌روش سراغی از آنها نمی‌گرفت.

* اولین مسابقه برابر ژاپن

کارلوس کی روش در اولین حضور خود با تیم ملی کلمبیا در دیداری دوستانه برابر تیم ملی ژاپن قرار خواهد گرفت. این دیدار قرار است در توکیو برگزار شود.

رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا در سال ۲۰۱۹ برگزار می‌شود که برای کلمبیا اهمیت دارد و فدراسیون فوتبال به دنبال حریفان دیگری برای بازی‌های دوستانه است. 




+ 12
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری