پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ۱۵:۵۴
۸
۰
نسخه چاپی

پژو پارس اتوماتیک در نفت چاله تولید می شود

پژو پارس اتوماتیک در نفت چاله تولید می شود
پس از طی شدن مراحل کیفی از ماه آینده تولید پژو پارس دنده اتوماتیک در کارخانه مشترک خودرو سازی ایران و جمهوری آذربایجان در نفت چاله تولید می شود.

 سابینا نوبری، مدیر منطقه اروپا، آسیا، ‌آمریکا و CIS  با بیان مطلب فوق اظهار داشت: پس از بررسی های لازم و نیازسنجی بازار و استقبال چشمگیر مردم از خودروهای اتوماتیک، به تصمیم مدیریت ارشد گروه یک محصول اتوماتیک به سبد محصولات این سایت اضافه شد.

نوبری در خصوص آماده سازی خطوط تولید پژو پارس اتوماتیک گفت: تغییرات لازم در خطوط تولید این سایت توسط مهندسین ارشد ایران خودرو انجام شد و اولین محموله قطعات محصول به منظور گذراندن مراحل کیفیت وارد خطوط تولید شد.

وی در خصوص برنامه ریزی برای میزان تولید این محصول افزود : برنامه ریزی شرکت برای تولیدپژو پارس دنده اتوماتیک در نیمه اول سال 1398 در سایت آذربایجان  بیش از یک هزار دستگاه برآورد شده است.

نوبری تاکید کرد : از آنجایی که سایت آذربایجان به عنوان پایگاه صادراتی محصولات ما  محسوب می شود قطعا با ورود پارس دنده اتوماتیک و یک محصول دو گانه سوز می تواند بهره وری بیشتری را برای گروه صنعتی ایران خودرو در سال  98 به ارمغان آورد.   

گفتنی است ، سایت آذربایجان یکی از سایت ها موفق ایران خودرو محسوب می شود که با گذشت نزدیک به یک سال حدود یک هزار دستگاه خودروی دنا، دنا پلاس و سمند EF7 را تولید و روانه بازار کرده است .   

 



+ 8
مخالفم - 5
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری