پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ۲۰:۴۸
۴
۰
نسخه چاپی

هشدار رییس بهزیستی به آسیب‌های اجتماعی در سکونتگاه‌های غیر رسمی

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: بنابر نیاز ناحیه منفصل شهری نایسر، فعالیت مرکز خدمات مشاوره‌ای در این ناحیه در شیفت بعداز ظهر ادامه خواهد یافت و به زودی یک مرکز اورژانس اجتماعی در این ناحیه تأسیس می‌شود.


دکتر قبادی‌دانا

به گزارش تیتربرتر، وحید قبادی دانا ظهر امروز (۱۵ بهمن ماه) در حاشیه بازدید از پایگاه خدمات اجتماعی شماره ۲ ناحیه منفصل شهری نایسر اظهار کرد: نواحی منفصل شهری و سکونتگاه‌های غیر رسمی با توجه به وضعیت معیشتی ساکنان آن و کمبود امکانات رفاهی بیشتر از سایر نقاط شهری در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند.

وی افزود: ساکنان مناطق حاشیه‌ای شهرها با توجه به شرایط ویژه زندگیشان نیازمند توجه بیشتر مسئولان و متولیان حوزه آسیب‌های اجتماعی است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: فعالیت‌های ۲ پایگاه خدمات اجتماعی در نایسر نیز باید به صورت ۲ شیفته باشد تا علاوه بر ساعات اداری ۴ ساعت دیگر نیز در بعدازظهرها به مردم این منطقه خدمات مشاوره‌ای ارائه کند.

وی با اشاره به اینکه مراکز اورژانس اجتماعی می‌تواند در راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی و تبعات بعد از آن مؤثر باشد عنوان کرد: با توجه به نیازهای ناحیه منفصل شهری در آینده نزدیک مرکز اورژانس اجتماعی برای خدمات رسانی بهتر ایجاد می‌شود.

قبادی دانا در پایان یادآور شد: همه تلاش خودمان را برای قرار گرفتن کار پرسنل مراکز اورژانس اجتماعی و مراکز خدمات مشاوره‌ای جزو  شغل‌های سخت و دریافت سختی کار انجام داده ایم و امیدواریم به زودی اقداماتی در این راستا انجام شود.





+ 4
مخالفم - 11
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری