پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ۲۲:۴۵
۴
۰
نسخه چاپی

به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم / تعویض ها باعث تقویت تیم شد

آبادان - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به بازیکنان تیمم بابت این بازی خوب در برابر تیم نخست جدول رده بندی تبریک می‌گویم.


به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم / تعویض ها باعث تقویت تیم شد

به گزارش تیتربرتر، پائولو سرجیو عصر امروز پس از تساوی تیمش در برابر سپاهان اصفهان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: بازی سختی مقابل سپاهان داشتیم ولی با وجود این ۵ تا ۶ موقعیت گلزنی در این بازی نصیب ما شد که نتوانستیم به خوبی از آنها استفاده کنیم. 

وی با اشاره به اینکه بابت این بازی به بازیکنان صنعت نفت آبادان تبریک می‌گویم، عنوان کرد: در کنار تلاش خوب بازیکنان، ما در مقابل تیمی مثل سپاهان به خوبی خلق موقعیت کردیم و این نشانه خوبی برای تیم ما بود. 

سرجیو در خصوص تعویض جهانی و ریکانی دو بازیکن با تجربه نفت در این بازی بیان کرد: آنها تلاش خود را در این بازی کردند ولی دقیق یادم هست وقتی جبیره و بالوتلی وارد زمین شدند ما صاحب موقعیت گلزنی شدیم. بالوتلی در این دیدار بازی خوبی داشت ضمن اینکه جهانی هم در چند هفته اخیر مصدوم بود. 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داذ: عقیده دارم تعویض های ما باعث تقویت تیم شد ولی برای ما جای سئوال دارد چرا وقتی ما در برابر تیم نخست جدول رده بندی این همه موقعیت گلزنی ایجاد می‌کنیم شما در مورد تعویض ها سئوال می‌کنید. 




+ 4
مخالفم - 7
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری