پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ۰۳:۰۶
۸
۰
نسخه چاپی

۳ کشته و ۳ مجروح بر اثر انفجار کپسول گاز در روستای سامیان اردبیل

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: انفجار کپسول گاز در روستای سامیان اردبیل باعث کشته و مجروح شدن شش نفر از اعضای یک خانواده شد.


مجید محمدغریبانی در گفت‌وگو با ایسنا - منطقه اردبیل گفت: متاسفانه حوالی ساعت ۵ صبح امروز بر اثر نشت گاز در منزلی در روستای سامیان که در ادامه منجر به انفجار کپسول و آتش‌سوزی شده، سه نفر از اعضای یک خانواده که یک زن و دو کودک خردسال بودند، جان خود را از دست دادند و سه نفر از دیگر اعضای خانواده نیز دچار سوختگی‌های خفیف و عمقی شده‌اند.

وی افزود: بعد اعلام این حادثه به اورژانس، سریعاً آمبولانس‌های اورژانس عازم محل حادثه شدند و مجروحین نیز بلافاصله به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شده و تحت مداوا قرار گرفتند. 

غریبانی با بیان اینکه متاسفانه همه ساله شاهد گازگرفتگی بر اساس مونواکسیدکربن و انفجار کپسول بر اساس بی‌احتیاطی مردم عزیز هستیم، افزود: انتظار می‌رود هم‌وطنان در زمان ساخت ساختمان دقت بیشتری کرده و نکات ایمنی را رعایت کنند. همچنین باید نسبت به چک کردن اتصالات شیرآلات گازی به صورت مرتب اقدام کنند. 

۱۰ مصدوم بر اساس واژگونی مینی‌بوس در گرمی

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل با بیان اینکه عصر امروز نیز واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در گرمی منجر به مصدومیت ۱۰ نفر از هم‌وطنان شده است، افزود: بلافاصله بعد از وقوع حادثه مصدومین به بیمارستان گرمی منتقل شده و تحت درمان قرار گرفته‌اند. 

وی افزود: در این خصوص در محل حضور یافته و کنترل و نظارت لازم انجام شد. 




+ 8
مخالفم - 11
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری