پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ۰۴:۵۷
۷
۰
نسخه چاپی

آغاز کسر اقساط بازنشستگان سهام دار بیمه ملت از حقوق بهمن ماه

معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری از کسر اقساط سهام بیمه ملت بازنشستگان سهام دار این صندوق از حقوق بهمن ماه امسال خبر داد.


  آغاز کسر اقساط بازنشستگان سهام دار بیمه ملت از حقوق بهمن ماه

به گزارش تیتربرتر، امین پورذاکری گفت: کسر مبلغ اقساط سهام بیمه ملت برای بازنشستگانی که در سال ۱۳۹۵ سهام دار این شرکت شده بودند در ۲۴ قسط از حقوق بهمن ماه این عزیزان اجرایی می شود.

پورذاکری اظهار داشت: ۱۳۰ هزار نفر از بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری که در سال ۱۳۹۵ و از طریق فراخوان صندوق، در زمره سهام داران شرکت بیمه ملت در آمدند، در دو سال اخیر سود سهام خود را با هماهنگی صندوق بازنشستگی کشوری، به صورت جداگانه طی آبان ماه سال ۱۳۹۶ به مبلغ ۳۰ هزار تومان و مهر و آبان ماه ۱۳۹۷ به مبلغ ۵۶ هزار تومان دریافت کردند.

 وی افزود: قرار است اقساط سهام این عزیزان به مبلغ ۳۰ هزار تومان از بهمن ماه سال جاری، طی ۲۴ ماه از حقوق و مزایای بازنشستگان کسر شود.
 پورذاکری ارزش کل سهام بیمه ملت که به بازنشستگان کشوری واگذار شده را معادل ۷۲۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: به هریک از بازنشستگان کشوری ۳۵۰۰ سهم به صورت قرض الحسنه به ارزش هر سهم ۲۰۰ تومان و در مجموع با کارمزد ۲۰ هزار تومان واگذار شده بود که بازپرداخت آن در اقساط ۲۴ ماهه از بهمن ماه جاری آغاز می شود.

 معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری یادآور شد: با وجود اینکه تا کنون طی دو مرحله سود سهام به سهامداران بیمه ملت مشترک صندوق بازنشستگی واریز شده بود، ولی تاکنون اقساط سهام از حقوق آنان کسر نشده بود که این امر از ماه جاری به مدت دو سال عملیاتی خواهد شد.




+ 7
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری