پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ۰۱:۱۵
۶
۰
نسخه چاپی

سعی کردیم پروژه تکراری افتتاح نکنیم

شهردار تهران گفت: ارزش ریالی پروژه‌های به بهره برداری رسیده ۶۶۳ میلیارد تومان بود و سعی کردیم پروژه تکراری افتتاح نکنیم .


سعی کردیم پروژه تکراری افتتاح نکنیم

به گزارش تیتربرتر، پیروز حناچی در حاشیه افتتاح نگارخانه شرق واقع در منطقه ۱۳ با حضور در جمع خبرنگاران گفت: امروز به تدریج ۴۹۵ پروژه در مقیاس ریز و درشت در تهران افتتاح می شوند که عمده آن‌ها پروژه های محلی است.  

وی با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که شهر از آن رنج می‌برد، ارائه خدمات در مقیاس محلی است، ادامه داد: اگر این خدمات به درستی ارائه شوند، مردم مجبور نمی شوند به‌خاطر دستیابی به آن ها از خودروی شخصی استفاده کنند.

حناچی با اشاره به این‌که بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان برای اجرای ۴٩۵ پروژه صرف شده است، گفت: این پروژه‌ها در تمام زمینه‌ها کارایی دارند؛ عمده آن‌ها در مقیاس محلی و بعضی از آن‌ها در مقیاس منطقه تعریف می شوند. بعضی از این ‌پروژه‌ها مانند پارک هرندی اشاره به دروازه‌های تاریخی تهران دارند و بوستان نشاط کودک نیز که در گذشته یک کارخانه متروک بود، تهدیدی بود که به فرصت تبدیل شد.

شهردار تهران با اشاره به راه اندازی مددسراهای جدید خاطرنشان کرد: امیدواریم شهرمان طوری اداره شود که نیازمند مددسرا نباشد، اما این یک واقعیت است که تعدادی از هموطنانمان، هم آقایان و هم بانوان نیاز به سرپناه دارند. تلاش می‌شود تا به شکل منظم، در مقیاس‌های متفاوت و با توجه به فراوانی این پدیده در سطح شهر، پاسخگوی این موضوع باشیم.

حناچی  همچنین به محله هرندی رفت و در آیین افتتاح ۵۸ پروژه از برنامه ارتقای کیفیت زندگی در قلب تهران حضور یافت.

حناچی در حاشیه آیین افتتاح و بهره‌برداری همزمان از ۴۹۵ پروژه عمرانی، فرهنگی، ترافیکی و... در سطح مناطق ۲۲ گانه پایتخت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه امروز هیات دولت بحثی درخصوص حمل ونقل عمومی صورت گرفته یا خیر؟ گفت: امروز صحبتی درخصوص حمل و نقل عمومی نشد اما این از موضوعاتی است که دولت، شهرداری و شورای شهر آن را تعقیب می‌کند.

وی ادامه داد: یکی از اهداف ما افزایش سفرهای درون‌شهری مترو از دو میلیون تا هفت میلیون سفر نفر به صورت روزانه است که برای رسیدن به این هدف باید تعداد واگن‌ها افزایش یافته و فاصله سرخط قطارها تا دو دقیقه کاهش یابد. همچنین خطوط باقی مانده نیز باید تکمیل شوند که این در دستورکار است.

شهردار تهران از بهبود ۲۰ درصدی وضعیت هوای تهران در سال جاری نسبت به زمان مشابه در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: بهبود وضعیت هوا دلایل مختلفی دارد. البته سازمان هواشناسی به تاثیر باد و باران در این وضعیت اشاره دارد اما قطعا دوربی‌ های کنترل معاینه فنی در سطح شهر تهران نیز در بهبود هوا تاثیر دارد.

حناچی از افتتاح ۴۹۵ پروژه در مقیاس محلی و در محلات مختلف تهران خبر داد و تصریح کرد: ارزش ریالی این پروژه‌ها که امروز افتتاح شده‌اند، ۶۶۳ میلیارد تومان است. این پروژه‌ها شامل پارک‌های محلی، سرویس‌ها و خدمات محلی، مجتمع خدماتی و پارک‌های بزرگ مثل پارک هرندی است.

وی با بیان اینکه امروز دو دروازه را نیز افتتاح کردیم که شامل دروازه غار و دروازه حرم عبدالعظیم بود، خاطرنشان کرد: علاوه بر این افتتاح یک مجموعه بهاران را نیز در برنامه داشتیم.  امروز سعی شده بود پروژه‌های تکراری افتتاح نشود.

شهردار تهران در پاسخ به این سوال که طرح ترافیک خبرنگاران برای سال آتی چه وضعیتی پیدا خواهد کرد؟ ابراز داشت: هنوز تا پایان سال وقت داریم تا در مورد طرح ترافیک خبرنگاران برای سال آینده تصمیم‌گیری کنیم.  




+ 6
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری