پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ۰۸:۱۸
۴
۰
نسخه چاپی

تجربه نشان داد مذاکره با آمریکا مشکلات ملت را حل نمی‌کند

معاون فرهنگی سپاه پاسداران با اشاره به مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور و دل‌خوش بودن بعضی از افراد به آن‌طرف مرزها و انجام مذاکرات گفت: مشکلات اقتصاد کشور با مذاکره با آمریکا حل نمی‌شود.


تجربه نشان داد مذاکره با آمریکا مشکلات ملت را حل نمی‌کند

به گزارش تیتربرتر از رودسر، سردار محمدرضا نقدی امشب در همایش بصیرتی دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در مسجد شهدا رودسر اظهار کرد: ملت ایران به‌فرمان امام (ره) انقلاب کردند و به حکومت چند صدساله شاهنشاهی که با دیکتاتوری، اختناق و استبداد همراه بود پایان دادند.

وی با بیان اینکه حفظ پیروزی از کسب پیروزی سخت‌تر است افزود: عده‌ای افراد خاص در طول انقلاب از مسیر خارج‌شده و سبب ایجاد فتنه‌هایی در کشور شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به غارت ثروت ایران در دوره قبل از انقلاب توسط بیگانگان و پهلوی تصریح کرد: نجات از حقارت و وابستگی، استقلال ملی، آزادی و مردم‌سالاری دینی از دستاوردهای مهم انقلاب در طول این 40 سال است که برای مردم به ارمغان آمده است.

وی با اشاره به فرمایش امام (ره) که مردم ایران در عصر حاضر از مردم حجاز در عصر پیامبر و از مردم کوفه در عصر امیرالمؤمنین بالاتر هستند گفت: در طول این 40 ملت ایران در همه شرایط سخت که دشمنان برای ما ایجاد کردند با استقامت از انقلاب پاسداری کردند و این قضاوت امام (ره) قضاوت درستی است.

نقدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی هرروز در طول این 40 سال به‌رغم همه تهاجم‌های فرهنگی به استقلال بیشتری رسیده و دستاوردهای خوبی حاصل‌شده است افزود: مردم ما از این دستاوردها خوب استفاده کردند و در حوزه‌های مختلف کشور توانستند به پیشرفت‌های چشمگیری دست پیدا کنند و امروز با پیشرفت‌هایی که در حوزه‌های علمی و فناوری، دفاعی، بهداشتی و عمرانی و زیرساختی حاصل‌شده قابل‌مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست.

وی بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب را ولایت‌فقیه خواند و بیان کرد: اینکه بعضی‌ها می‌گویند چرا رهبری برای حل مشکلات اقتصادی کشور کاری نمی‌کند نقش ولایت‌فقیه در نظام اسلامی دخالت در امور اجرایی نیست بلکه راهنمایی و هدایت بوده و راه و مسیر را به مردم نشان می‌دهد و هر کس که از خط قرمزها عبور کند مقابلش می‌ایستد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب درجایی که رأی مردم بارأی ایشان متفاوت بود از رأی مردم حمایت کردند افزود: اگر امروز شاهد مشکلات مدیریتی هستیم به خود ما برمی‌گردد که در انتخاب‌ها دقت نکردیم.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور و دل‌خوش بودن بعضی از افراد به آن‌طرف مرزها و انجام مذاکرات بیان کرد: رهبر انقلاب سال‌ها پیش گفتند که به مذاکره با آمریکا خوش‌بین نیستند و اقتصاد کشور با مذاکره با آمریکا حل نمی‌شود و امروز تجربه کردیم که مذاکرات مشکلات ملت را حل نمی‌کند.

نقدی بر لزوم اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی برای حل مشکلات اقتصادی کشور تأکید و خاطرنشان کرد: تنها راه خروج کشور از مشکلات کنونی اتکا به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی است و می‌توان با نگاه به داخل و استفاده از ظرفیت‌ها و منابع انسانی بر مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور فائق آمد.

انتهای پیام/84008




+ 4
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری