پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ۰۹:۰۶
۸
۰
نسخه چاپی

نماینده نیشابور: در حوزه بهبود روابط بین‌الملل باید تلاش بیشتری کنیم

نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: در حوزه بهبود روابط بین‌الملل و پرهیز از تنش با کشورهای جهان باید بیشتر تلاش کنیم؛ به بیان دیگر به جز رژیم صهیونیستی و آمریکا باید تلاش کنیم تا تنش با سایر کشورها را کاهش داده و روابط دیپلماتیک با این کشورها را ترمیم کرده و بهبود ببخشیم.


حمید گرمابی

حمید گرمابی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به چالش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد آن، ارتقای فضای کسب و کار و اشتغال را از کهنه چالش‌های کشور برشمرد و افزود: توجه به دو حوزه تولید و اشتغال، ساماندهی صنعت توریسم، مدیریت نقدینگی و ساماندهی تورم از نیازهای اساسی امروز کشور است. در حوزه ساماندهی و مدیریت منابع آبی و طبیعی و محیط زیست نیز سالهاست که غافلیم اما اکنون به شرایطی رسیده‌ایم که اگر نتوانیم این حوزه‌ها را به درستی مدیریت کنیم با بحران‌های زیست محیطی غیرقابل جبرانی دست به گریبان خواهیم بود.

وی دستاوردهای کشور در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را زیاد دانست و ادامه داد: طی چهل سال گذشته کشورهای جهان در زمینه‌ها و حوزه‌های مختلف به پیشرفت‌های فراوانی دست یافته‌اند در عین حال جمهوری اسلامی ایران نیز در این مدت با وجود جنگ تحمیلی و تحریم‌های اقتصادی در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، علمی، پزشکی، صنعتی، توسعه انسانی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی به پیشرفت‌های خوبی نسبت به قبل از انقلاب دست یافته است. با توجه به ظرفیت‌ها، امکانات و استعدادهای طبیعی و انسانی کشورمان قطعاً می‌توانیم به پیشرفت‌های بسیار بیشتری دست پیدا کنیم.




+ 8
مخالفم - 7
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری