پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ۰۹:۳۳
۷
۰
نسخه چاپی

افتتاح ترمینال 500 میلیاردی سلام فرودگاه امام؛ باز هم به زودی!

رئیس هیأت مدیره و سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان با حضور ریاست جمهوری به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.


افتتاح ترمینال 500 میلیاردی «سلام» فرودگاه امام؛ باز هم به زودی!

علی رستمی رئیس هیأت مدیره و سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرری، اظهار داشت: این ترمینال در چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی با ظرفیت ۵ میلیون مسافر افتتاح خواهد شد که سعی شده از تمام بخش‌ها و ظرفیت‌های آن در روز افتتاحیه استفاده شود.

وی با بیان اینکه مراحل پایانی پروژه را پشت سر می‌گذاریم، ادامه داد: در دو مرحله تست سرد و تست گرم انجام خواهد شد که در تست اول تمام خدمات ترمینال کنترل و چک نهایی می‌شود و در تست گرم با یک هواپیمای فرضی و مسافرانی از کارکنان فرودگاه تمام خدمات مورد نیاز برای یک پرواز کامل بر اساس یک سناریو پیش‌بینی و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

رئیس هیأت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به ویژگی‌های این ترمینال افزود: ارائه خدمات الکترونیکی به مسافران و تسهیل و تسریع در انجام امور پرواز برای اعزام مسافران از ویژگی‌های بارز این ترمینال است؛ همچنین برای ارائه فضایی متفاوت و مفرح از آثار فاخر هنرمندان برگزیده در این مکان به عنوان ترمینال گالری استفاده شده است.

رستمی در پایان افتتاح این ترمینال را ظرفیت و پتانسیل خوبی برای پایتخت با راه‌اندازی پرواز‌های داخلی در مجموعه فرودگاه امام دانست و خاطرنشان کرد: در صورت انجام هماهنگی‌های لازم فرودگاه آمادگی دارد این ترمینال تا نوروز ۹۸ افتتاح شود.

به گزارش تیتربرتر مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) مهرماه‌ امسال نیز با اشاره به 95 درصد پیشرفت فیزیکی ترمینال سلام وعده‌داده بود، این بخش فرودگاه آبان ماه 97 به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ق




+ 7
مخالفم - 2
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری