پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ۱۰:۰۹
۱۰
۰
نسخه چاپی

بیشترین مشکلات را پرسپولیس دارد

کاپیتان پرسپولیس گفت: به جرأت می گویم در بین تمام تیم های لیگ برتری، پرسپولیس بیشترین مشکلات را در تیمش دارد.


بیشترین مشکلات را پرسپولیس دارد

به گزارش تیتربرتر، سیدجلال حسینی پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش برابر پدیده مشهد در ورزشگاه آزادی گفت: خوشحالم که توانستیم در دیدار اول به پیروزی برسیم. پدیده حریف سرسختی بود ولی توانستیم آنها را شکست دهیم.

وی با انتقاد از اتفاقاتی که برای پرسپولیس رخ می دهد، افزود: به جرأت به شما می گویم بیشترین مشکلات را پرسپولیس دارد و امیدوارم مسئولان این تیم هر چه زودتر این مشکلات را برطرف کنند.

حسینی ادامه داد: متاسفانه برخی بازیکنان بیش از اندازه شان در این تیم بزرگ شده اند و نباید چنین اتفاقی رخ دهد و اگر این روند ادامه پیدا کند درباره آن صحبت خواهیم کرد.

کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به این که به صدر جدول رسیده اید و این روند را می توانید ادامه دهید، گفت: چینن چیزی وجود ندارد و مشکلات ما بسیار زیاد است و امیدوارم روابط عمومی باشگاه پاسخگوی برخی مشکلات باشد و همه را به گردن بازیکنان نیاندازد.

وی افزود: قرار نیست که همه مشکلات را ما حل کنیم آنها هم باید مشارکت داشته باشند و اجازه ندهند برخی حواشی در تیم بوجود بیاید.

حسینی در پاسخ به این سئوال که منظور شما که گفتید بیش از اندازه بزرگ شده اند چه کسانی هستند گفت: این را به موقع خواهم گفت ولی امیدوارم قبل از من مسئولان باشگاه صحبت کنند.

وی در پایان و در خصوص صحبت های سرمربی سابق تراکتورسازی در مورد اینکه همه بدنبال این هستند تا پرسپولیس قهرمان شود گفت: صحبت های ایشان درست نیست و نباید چنین حرفهایی را بزند. او کارشناس است اما نباید اطلاعات غلط به مردم بدهد.




+ 10
مخالفم - 7
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری