پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ۱۱:۲۴
۱۳
۰
نسخه چاپی

مهم بود نیم فصل را با برد شروع کنیم/ زهر حریف را می‌گیریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه مهم بود تیمش نیم فصل دوم لیگ برتر را با پیروزی شروع کند، گفت: می‌توانستیم با زدن یک گل دیگر پدیده را ناک اوت کنیم.


 مهم بود نیم فصل را با برد شروع کنیم/ زهر حریف را می‌گیریم

به گزارش تیتربرتر، برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی ۲ بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پدیده در هفته شانزدهم لیگ برتر در نشست خبری گفت: از این برد خیلی خوشحال و راضی هستم. از هواداران و بازیکنانم در این هوای سرد تشکر می کنم. گفته بودم بازی سختی داریم. می دانستیم بازی مهمی برای هر دوتیم بود.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: این بازی یک دربی واقعی بود. در هفته اول دور برگشت باید دو تیم که بالای جدول هستند بازی می کردند. مهم بود نیم فصل را با برد شروع کنیم. اولین بازی خیلی سخت است. مهم این است که این بازی را با لیاقت بردیم. از بازی های بعدی خیلی بهتر و بهتر می شویم. باز هم به بازیکنان تیم تبریک می گویم.

برانکو ایوانکوویچ درباره شروع طوفانی پرسپولیس در این بازی و سپس احتیاط درادامه بازی تصریح کرد: خوشحال می شدیم اگر دو، سه گل دیگر هم می زدیم. فرصت هایی داشتیم اما باز هم تکرار می کنم پدیده تیم خیلی خوبی است. آقا یحیی تیم مدرنی را با سن و سال ایده آل بازیکنانش بسته است. دیروز هم گفتم اتفاقی نیست که آنها در بالای جدول هستند. بین دونیمه به بازیکنانم گفتم اگر گل سوم را می زدیم حریف «ناک اوت» می شد.

سرمربی پرسپولیس درباره کار با توپ علیرضا بیرانوند در این بازی افزود: ما اصرار بر مالکیت توپ داریم. بدون کنترل زیر توپ نمی زنیم. مگر اینکه شرایط خطرناک پیش بیاید. می خواهیم با این کار زهر حریف را بگیریم. گل دوم پس از رد و بدل شدن پاس های زیاد انجام شد. این فلسفه همیشگی ماست. تلاش می کنیم بهتر شویم.

برانکو درخصوص برخی صحبت ها علیه پرسپولیس که همه چیز را مربوط به حمایت وزارت ورزش از این باشگاه می کنند واکنش نسان داد و گفت: این حرف ها همیشگی است. ما احترام می گذاریم و کار خودمان را می کنیم. اگر کسی می گوید از ما حمایت می شود به ما نشان بدهد. الکی حرف نزنید!




+ 13
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری