پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۰۹
۶
۰
نسخه چاپی

سلطانی‌فر: به دنبال تقویت سخت افزار و نرم افزار ورزش ایلام هستیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: مردم ما در تمامی پیچ و خم‌ها و بحران‌های نظام، پشتیبان و حامی نظام بوده‌اند و کارنامه خوبی در جهت حفظ انقلاب اسلامی دارند.


مسعود سلطانی‌فر

به‌ گزارش ‌ایسنا، مسعود سلطانی‌فر که صبح امروز (پنجشنبه‌) جهت افتتاح پروژه‌های ورزشی و دیدار با سمن‌ها و هیئت‌های ورزشی استان ایلام به این استان سفر کرده است در حاشیه افتتاح سالن تیراندازی ایثار ایلام با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت‌: امیدواریم مردم قهرمان, شریف و متدین ایران مثل همیشه که حامی, همراه و پشتیبان نظام بوده‌اند در این ایام هم با برنامه‌ها و جشن‌های مختلف پشتیبان نظام باشند و در این ایام حمایت‌های خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.

وی افزود: در هشتمین روز دهه مبارک فجر افتخار داریم در جمع مردم شریف استان ایلام باشیم. امروز سالن تیراندازی استان ایلام را با زیربنای ۳۵۰۰ متر و اعتبار ۶۰ میلیارد ریال که عمده آن در دو سال اخیر انجام شده است را افتتاح کردیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، اظهار کرد: سالن تیراندازی استان ایلام با توجه به ظرفیت‌های استان ایلام و قهرمانانی که در رشته‌های مختلف تیراندازی داشته است نیاز این استان بود که امیدواریم با بهره‌برداری از این سالن خبرهای خوبی در آینده از رشته‌های مختلف تیراندازی استان ایلام بشنویم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه‌ و با اشاره به افتتاح سالن تکواندوی استان ایلام و دیدار با سمن‌ها و هیأت‌های ورزشی استان که انجام خواهد شد، گفت‌: در این جلسات وضعیت پروژه‌های استان و وضعیت کلی ورزش ایلام را بررسی خواهیم کرد و ان‌شاء‌الله هم از لحاظ سخت افزاری و هم از لحاظ نرم افزاری بتوانیم کمک‌های خوبی به این استان داشته باشیم و موجب رشد و توسعه ورزش استان ایلام شویم.

سلطانی فر در ادامه، خاطر نشان کرد: لازم می دانم از صبر، حوصله همکاری و خویشتن‌داری مردم عزیز در این شرایط سخت کشور تشکر کنم. مردم ما در تمامی پیچ و خم‌ها و بحران‌های نظام، پشتیبان و حامی نظام بوده‌اند و کارنامه خوبی در جهت حفظ انقلاب اسلامی دارند.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به فشارها و تحریم‌های ناعادلانه بین‌المللی علیه ایران، یادآور شد: مردم شریف ایران با افتخار به گذشته و با امید به آینده از این گردنه‌ی سخت نیز عبور می‌کنند و چیزی که باقی می‌ماند صلابت, استواری و قهرمانی ملت ایران خواهد بود.

سلطانی‌فر در پایان، خاطر نشان کرد: تجلی و تبلور این حمایت مردم را در راهپیمایی شکوهمند روز ۲۲ بهمن شاهد خواهیم بود.




+ 6
مخالفم - 5
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری