پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ۱۶:۱۰
۹
۰
نسخه چاپی

ترافیک فوق‌سنگین در محور هراز/ مسافران از محورهای جایگزین استفاده کنند

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: ترافیک در محور هراز فوق‌سنگین است و در این محور شاهد کیلومترها پس‌زدگی بار ترافیکی هستیم،‌ لذا مسافران باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.



سرهنگ سیاوش محبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در پردیس، در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار داشت: در حال حاضر تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به سمت شمال محور هراز، فوق سنگین است و در این محور شاهد کیلومترها پس‌زدگی بار ترافیکی هستیم.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در این محورها رخ نداده، گفت: مسافرین می توانند از محورهای جایگزین مانند فیروزکوه برای عبور و ورود به شمال کشور استفاده کنند و در صورت ورود به این محور باید با صبر و آرامش رانندگی کنند، زیرا ساعت‌ها در ترافیک‌ خواهند ماند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، با بیان اینکه تردد در محور فیروزکوه به سمت شمال کشور نیز نیمه‌سنگین و پرحجم است، بیان داشت: آمد و شد در محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم در مسیر رفت و برگشت نیمه‌سنگین و پرحجم است و مسافرین در این شرایط باید صبر و شکیبایی را در رانندگی داشته باشند.

سرهنگ محبی تصریح کرد: پرسنل پلیس راه ویژه شرق استان تهران با آمادگی صد درصدی در سطح محورها حاضر هستند و با خودروهای حادثه‌ساز که اقدام به سرعت، سبقت و حرکات مارپیچ کنند برخورد خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی به دلیل اینکه جاده‌ها کشش ورود این حجم از خودروها را ندارند، مسافران با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب و داشتن تجهیزات زمستانه وارد محورها شوند.

انتهای پیام/ح




+ 9
مخالفم - 14
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری