پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ۱۶:۳۹
۵
۰
نسخه چاپی

ساحل‌فروشی در قشم

نماینده مردم استان هرمزگان در شورای عالی استان‌ها از ساحل فروشی در قشم خبر داد و گفت: این موضوعی است که باید نهادهای قانونی و قضایی به آن ورود کنند.
ساحل‌فروشی در قشم

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، یعقوب دریانورد در حاشیه برگزاری چهاردهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان هرمزگان در بخش دریایی و سواحل آن ظرفیت بالقوه‌ای دارد ضمن اینکه در گذشته اسکله‌های مرزی در قشم وجود داشته است که البته به دلیل برخی از قاچاق‌ها این اسکله‌ها در حال حاضر تعطیل شده است.

وی به ظرفیت استان در جذب توریست و گردشگری اشاره کرد و گفت: سواحل دریایی و جنگل حرا و آب و هوای هرمزگان از دلایل اصلی برای جذب توریسم و گردشگر است.

دریانورد اظهار امیدواری کرد که در آینده و با توجه به برنامه‌ریزی که صورت گرفته اقدامات موثری در استان هرمزگان انجام شود. این در حالیست که در سال‌های گذشته ما شاهد سواحل فروشی در قشم بوده‌ایم. این موضوعی است که باید به آن توجه شود و همین امر بخش قابل توجهی از قشم را از بین برده است.

دریانورد در پایان با اشاره به فروش زمین فرودگاه در دولت احمدی‌نژاد نیز گفت: متاسفانه در آن زمان زمینی تحت عنوان زمین فرودگاه بود که توسط مدیر کل میراث فرهنگی استان در آن مقطع فروخته شد که با پیگیری‌های صورت گرفته سازمان بازرسی ورود پیدا کرده و در حال حاضر این موضوع در دستگاه قضایی در حال پیگیری است.

 

/




+ 5
مخالفم - 5
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری