پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ۰۱:۲۱
۹
۰
نسخه چاپی

جامعه معلمان بر پیمان خویش با امام(ره)، شهدا و رهبری ایستاده‌اند

کانون تربیت اسلامی اعلام کرد:جامعه معلمان که نقش تعیین‌کننده‌ای در شروع نهضت و پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌اند بر سر همان پیمانی که با امام(ره)، شهدا و رهبر عزیز بسته‌اند، همچنان ایستاده‌اند.


جامعه معلمان بر پیمان خویش با امام(ره)، شهدا و رهبری ایستاده‌اند

به گزارش تیتربرتر، کانون تربیت اسلامی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

ملت ایران در شرایطی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خویش را شکوهمندانه و سرافرازانه پاس می‌دارد که ثابت کرده است تهدیدات و تحریم‌ها و تحریفات دشمن، هدفی جز ایجاد رعب و دلسردی ندارد و اینک آمریکا مانند گرگ از پا افتاده‌ای، از سر خشم و ناتوانی، مذبوحانه می‌غرّد و یا همانند روباهی پیر، موذیانه تلاش می‌کند که امواج مسموم یأس و دلسردی را در جامعه ایران پراکنده سازد.  

شاید با دگرگون نمایاندن رویدادهای چهل ساله و راه‌اندازی «جنگ روایتی»، بتواند بذر تردید و ناباوری را در دل نسل جوان ما بکارد اما علی‌رغم این همه، مأیوسانه شکست توطئه‌های ده‌ها ساله‌اش علیه ملت ایران را به نظاره نشسته است.

در مقابل، ملت سربلند ایران افتخار دارد که با همبستگی و استقامت در راه خدا و اطاعات از رهبر نستوه و فرزانه، آنچنان مقاومت کرده است که رؤسای جمهور آمریکا، آرزوی تسلّط مجدد بر ایران را به گور ببرند و از طرف دیگر ملت ایران، با دستیابی به پیشرفت‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، پزشکی، عمرانی، اجتماعی و فناوری‌های برتر و نظامی، توانسته است نام خویش را جهان بلندآوازه نماید. چندان که اینک الهام گرفتگان از انقلاب اسلامی و مکتب خمینی، از آفریقا گرفته تا آمریکای لاتین و حتی آمریکا و اروپا، فریاد جنبش عدالتخواهی و ایستادگی در برابر نظام سلطه جهانی را سر داده‌اند.  

در ادامه این بیانیه آمده است: جامعه معلمان که نقش تعیین‌کننده‌ای در شروع نهضت و پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌اند بر سر همان پیمانی که با امام(ره)، شهدا و رهبر عزیز بسته‌اند، همچنان ایستاده‌اند و فرزندان عزیز ایران اسلامی را هر روز خودباورتر از گذشته تربیت می کنند تا همانگونه که ملت ایران تاکنون گام‌های بلندی در راه نقش‌آفرینی در منطقه و عرصه بین‌المللی برداشته و توانمندی خویش را برای ایفای مسؤولیت در برپایی تمدن نوین اسلامی، اثبات کرده است در دنیای آینده نیز، جوانان ما بتوانند از جایگاه جهانی ایرانی مسلمان به نیکی دفاع کنند.

فرهنگیان کشور با گرامیداشت چهلمین سال شکوفایی و رهایی ملت از سلطه شاهان مزدور بیگانه و با تبریک چهل و یکمین بهار آزادی، در جشن همبستگی و پیروزی ایرانیان شرکت خواهند کرد و هوشمندی خویش را در برابر توطئه‌ها و نفرت خود را از استکبار جهانی به نمایش خواهند گذاشت.   




+ 9
مخالفم - 9
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری