پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ۰۴:۱۵
۱۰
۰
نسخه چاپی

عرضه اینترنتی گوشت قرمز منتفی شد؟!

در حالی که چند روزی است اخباری مبنی بر توزیع گوشت به صورت اینترنتی مطرح می‌شود، پیگیری‌ها حاکی از احتمال بالای منتفی شدن این روش عرضه گوشت تنظیم بازاری و جایگزین شدن روشی دیگری به جای آن است.


گوشت

به گزارش تیتربرتر، طی روزهای گذشته برخی از رسانه‌ها به نقل از مسئولان شرکت پشتیبانی امور دام از فروش و توزیع گوشت قرمز تنظیم بازاری به صورت اینترنتی و آنلاین خبر می‌دادند تا مردم مجبور نباشند برای آن صف تشکیل دهند و ساعت‌ها به انتظار بنشینند.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران با اعلام اینکه از (امروز) پنج‌شنبه فروش گوشت‌های تنظیم‌بازاری در دو فروشگاه اینترنتی آغاز می‌شود، گفته بود: این دو فروشگاه اینترنتی محصولات مورد نیاز مردم را بر اساس هر کد پستی برای هر خانوار، درب منزل تحویل می‌دهند.

اما پیگیری‌ها برای انتشار جزئیات این طرح خبر از احتمال منتفی شدن فروش و عرضه اینترنتی گوشت می‌دهد چرا که یک منبع آگاه در وزارت جهاد کشاورزی در این باره به ایسنا گفت: از همان روزی که این خبر منتشر شد، هنوز هیچ چیز قطعی نشده بود و احتمال منتفی شدن آن می‌رفت چرا که چنین بسترها و زیرساخت‌هایی برای عرضه اینترنتی گوشت قرمز آن هم در این حجم و گستردگی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تنها "شیوه عرضه" که همان فروش و توزیع اینترنتی، درباره گوشت قرمز تنظیم بازاری منتفی شده است، افزود: گمانه زنی‌های بسیاری مطرح می‌شود تا بتوان طرحی بهتر پیشنهاد داد که مردم در صف‌های طولانی برای دریافت گوشت قرمز منتظر نمانند چون در شأن آنها نیست و از سوی دیگر نیز با همین هدف به دنبال راهکاری بهتر بودیم.

این منبع آگاه ادامه داد: در صدد ارائه روش و راهکاری بهتر برای رساندن این کالای اساسی و مورد نیاز به مردم هستیم که البته تا چند روز آینده ابلاغ خواهد شد و یکی از آن روش‌ها توزیع در جوامع هدفی است واقعاً به این یارانه دولتی نیاز دارند.




+ 10
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری