پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۳۸
۸
۰
نسخه چاپی

سلطانی فر: کرمانشاه یکی از قطب های کشتی ایران است

وزیر ورزش و جوانان ایران گفت: کرمانشاه یکی از قطب های کشتی ایران است.


سلطانی فر: کرمانشاه یکی از قطب های کشتی ایران است

به گزارش تیتربرتر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان, مسعود سلطانی فر در حاشیه مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی در خصوص میزبانی و سطح کیفی این مسابقات گفت: کرمانشاه یکی از قطب های کشتی ایران است و عاشقان کشتی در این استان زیاد هستند و به خاطر همین عشقی که مردم دارند و تلاشی که مسئولان استان, آقای استاندار, مسئولان فدراسیون و نمایندگان استان دارند امیدوارم بتوانیم رویدادهای بین المللی کشتی را در کرمانشاه برگزار کنیم.

وی افزود: سیاست کلی ما این است که رویدادهای مختلف بین المللی را در استانهای کشور برگزار کنیم تا هم باعث رشد و ارتقای آن ورزش در استان و هم موجب شور و شعف و نشاط مردم آن استان شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: استان کرمانشاه در چند رویداد بین المللی دیگر از جمله جام جهانی کشتی نیز انصافا میزبانی خوبی داشت و برای این مسابقات هم با تلاش های استاندار محترم که زیر ساختها را آماده کردند میزبانی بسیار خوبی را شاهد هستیم.

 سلطانی فر همچنین در خصوص کیفیت این مسابقات گفت: در چنیدن کشتی که مشاهده کردم کیفیت مسابقات بسیار خوب بود و کشورهایی مانند آذربایجان, ترکیه و قرقیزستان با قهرمانان جهان و آسیا در این مسابقات حضور پیدا کرده اند و به همین خاطر سطح کیفی مسابقات بسیار خوب است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: برگزاری این مسابقات آزمون بسیار خوبی برای نفرات ما در اوزان مختلف است تا بتوانیم با این ارزیابی هایی که انجام می دهیم و هم چنین رویدادهایی که خارج از کشور داریم برای مسابقات آسیایی آینده و هم مسابقات جهانی که در قزاقستان برگزار میشود آماده شویم و همچنین بتوانیم یک تیم خوب را داشته باشیم تا هم سهمیه کامل المپیک را بگیریم و هم مدال‌های بیشتری در این رویداد کسب کنیم.

سلطانی فر همچنین در خصوص رویکرد وزارت ورزش برای میزبانی کرمانشاه از مسابقات مختلف ورزشی گفت: یکی از پروژه‌های بزرگی که در کرمانشاه داریم و در حال اتمام است سالن بزرگ شش هزار نفری است که  باید تلاش کنیم در نیمه سال ۹۸ آماده شود و به بهره‌برداری برسد. انشالله آقای استاندار با همین همتی که دارند موضوع را پیگیری کنند و ما هم منابع مختلف آن را تامین کردیم و تامین می کنیم تا با بهره برداری از سالن شش هزار نفری هر چقدر استان کشش میزبانی داشته باشد بتوانیم رویدادهای ورزشی را به میزبانی کرمانشاه برگزار کنیم در این خصوص رویکردمان مثبت است.

انتهاس پیام/ر




+ 8
مخالفم - 5
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری