پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ۱۹:۲۹
۷
۰
نسخه چاپی

جریان فتنه و نفاق بزرگ‌ترین خطر برای امت اسلامی است/ در مباحث دفاعی و موشکی مذاکره نمی‌کنیم

امام جمعه خرم‌آباد گفت: برای پیشرفت علمی، نظامی و موشکی از هیچ‌کسی اجازه نخواهیم گرفت و با هیچ‌کس مذاکره نخواهیم کرد.


جریان فتنه و نفاق بزرگ‌ترین خطر برای امت اسلامی است/ در مباحث دفاعی و موشکی مذاکره نمی‌کنیم

به گزارش تیتربرتر از خرم‌آباد، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) بعد از رحلت پیامبر در مقابل دو جریان ایستادگی و مبارزه کرد؛ جریان اول خدعه و نفاق و جبهه دوم جریان فتنه و زور بود.

وی افزود: فاطمه (س) نشان داد که جریان فتنه و نفاق بزرگ‌ترین خطر برای اسلام و امت اسلامی است و هیچ جریانی و دسته‌ای به‌اندازه فتنه و نفاق برای دولت اسلامی خطرناک نیست.

امام‌جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: به همین جهت رهبر معظم انقلاب در طول تاریخ انقلاب تاکنون در برابر هیچ طوفان و حادثه‌ای شکوه نکرد اما در برابر فتنه فرمودند «آن شرایط فتنه هنوز در قلب من سنگینی می‌کند».

وی ادامه داد: فاطمه (س) با این جریان فتنه مقابله کرد و به دنبال این بود تا حقیقت ولایت را زنده نگه دارد زیرا ولایت باعث عزت اسلام و مسلمانان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به ایام‌الله دهه فجر تصریح کرد: امروز 19 بهمن روز همبستگی همافران ارتش با بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی است و به روز نیروی هوایی نام‌گذاری شده است؛ این روز به‌عنوان اعلام بیعت و وفاداری ارتشیان نیروی هوایی یک حرکت تأثیرگذار در انقلاب اسلامی و ضربه شکننده بر پیکر رژیم شاهنشاهی وارد کرد و تا همیشه باقی ماند.

آیت‌الله میرعمادی افزود: تأثیر این حرکت خنثی شدن کودتایی است که قرار بود 21 بهمن اتفاق بیفتد؛ این حرکت نشان از بصیرت و شجاعت ارتشیان نسبت به انقلاب، امام و مردم بود.

امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه امروز مسئله مهم چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: وقتی به 40 سال فراز و نشیب متعدد، حوادث گوناگون، تلخی‌ها و شیرینی‌ها، پیروزی‌ها و موفقیت‌های 40 سال نگاه می‌کنیم سر به سجده در پیشگاه خداوند متعال فرود می‌آوریم.

40 سال مقاومت و سربلندی ملت ایران

وی تأکید کرد: 40 سال مقاومت و ایستادگی ملت مردم ایران، 40 سال انقلابی بودن، محافظه و سازش‌کار نبودن، زیر بار ذلت نرفتن، نپذیرفتن معاهده‌های ننگین همه نعمت است.

آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر اینکه باید حواسمان جمع باشد مبادا زیر بار قراردادهایی که باعث بشود منافع انقلاب به خطر بیفتد برویم، خاطرنشان کرد: ما نتیجه مذاکرات برجام را دیدیم؛ چه اتفاقی افتاد، سرانجام آمریکا خارج شد و اروپا یک سازوکار مالی سرکاری را به ما عرضه داشت، آیا امروز باید پافشاری کنیم بر قراردادی که منافع ملت را به خطر می‌اندازد؟!

حضور با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن در پاسخ به تحریم‌های

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: آمریکایی‌ها هرچه تحریم و شیطنت داشتند ظرف این 40 سال اعمال کردند؛ دیگر چه چیز باقی‌مانده است.

وی افزود: آیا خودباوری، پیشرفت علمی، امنیت، اقتدار، استقلال نعمت نیست، 40 سال پایبندی به ارزش‌ها و اصول انقلاب نعمت نیست؟ کاری نکنیم که خودمان، خودمان را تحریم کنید مواظب شیطان بزرگ و حیله‌های بزرگش باشیم مردم ایران 40 سال تحریم را تحمل کردند.

امام‌جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: دشمن می‌گفت انقلاب پیروز نمی‌شود اما شد، می‌گفت ایران در جنگ پیروز نمی‌شود اما نتیجه‌اش را دیدیم، گفت پیشرفت علمی و نظامی نه اما شد؛ همه این‌ها موفقیت است.

آیت‌الله میرعمادی تأکید کرد: سپاسگزاری مقابل انقلاب اسلامی این است که در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کنیم، این حضور در یوم‌الله قدرشناسی و سپاسگزاری از نعمت عظیم الهی انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی امسال پیام‌های متعددی دارد، تصریح کرد: اولاً نشان می‌دهد مردم بعد از 40 سال متحد، یکپارچه و منسجم پای انقلاب ایستاده و از خون شهدا پاسداری می‌کنند، پیام دیگر اینکه ما در برابر جنگ تمام‌عیار اقتصادی است همچنین پاسخ محکم به تحریم‌های اقتصادی آمریکا است.

 برای پیشرفت علمی، نظامی و موشکی با هیچ‌کس مذاکره نمی‌کنیم

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد در ادامه خطبه‌ها گفت: امسال این راهپیمایی پیامی برای رئیس‌جمهور آمریکا و پاسخی به گستاخی‌های او و بیانیه اتحادیه اروپا است؛ رئیس‌جمهور آمریکا چند روز قبل در سخنرانی سالانه خود گفته بود ما ملتی که مرگ بر آمریکا می‌گوید تحمل نمی‌کنیم، ما این را به رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوییم ملت ایران با مرگ بر شاه رژیم 2500 ساله را سرنگون کرده است، ببین و شاهد باش این مردم با مرگ بر آمریکا استکبار جهانی را نیز ساقط خواهند کرد.

آیت‌الله میرعمادی خطاب به اتحادیه اروپا نیز بیان کرد: اتحادیه اروپا سازوکار مالی را روی کاغذ آورده با شرط و شروط حالا بیانیه صادر کرده‌اند که ملت و دولت ایران تروریست است و ناقض حقوق پس از آن نیز نسبت به پیشرفت موشکی ایران اظهار نگرانی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن پاسخ کوبنده‌ای به گستاخی اتحادیه اروپا نشان خواهند داد، افزود: ما برای پیشرفت علمی، نظامی و موشکی از هیچ‌کسی اجازه نخواهیم گرفت و با هیچ‌کس مذاکره نخواهیم کرد.

 امام‌جمعه خرم‌آباد در پایان تأکید کرد: همه با هم متحد و منسجم روز 22 بهمن برای پاسداری از خون شهیدان، تداوم راه امام و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری در راهپیمایی شرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/ن




+ 7
مخالفم - 4
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری