پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ۲۳:۴۵
۶
۰
نسخه چاپی

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: از برجام چیزی جز تعهدات برای ملت ایران نمانده است

سید حسین نقوی حسینی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ورامین با بیان این که دشمن هیچ گاه از دشمنی با ملت ایران برنداشته است، گفت: دشمن تلاش کرد، با ایرانه هراسی کشور ما را منزوی کند، اما موفق نشد.


نقوی حسینی

به گزارش تیتربرتر از منطقه ورامین، نماینده ورامین با بیان این که آمریکا از روز اول انقلاب اسلامی تحریم‌های اولیه را وضع کرد، گفت: ۴۰ سال این تحریم‌ها علیه ملت ایران اعمال می‌شود، اخیراً نیز تحریم‌های ثانویه را رئیس جمهور فعلی آمریکا اعمال کرد تا دست و پای ملت ایران را ببندند، اروپایی‌ها نیز به تعهدات خود در برجام عمل نکردند و نخواهند کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نباید به لبخند دشمنان اعتماد کرد، دشمن هرگز به وعده خود عمل نمی‌کند اما یک جریانی در کشور معتقد بودند، که دشمن بر سر عهد خود است، در برجام، پس از ۳ سال رفت و آمد دیدیم اینها اهل عهد و پیمان و قول و قرار نیستند، امروز از برجام چیزی جز تعهدات برای ملت ایران نمانده است.

وی به سوال خود از وزیر خارجه در مورد برجام اشاره کرد و گفت: در برجام هیچ بندی در مورد فسخ قرارداد نیست، همه سرمایه هسته‌ای کشور را بردند، معامله کردند، اما یک بند راجع به فسخ قرارداد در برجام نیست. اما به ما گفتند، ادبیات بین المللی را بلد نیستید، حال بیایید ببینید، آمریکا از برجام خارج شد و اروپایی‌ها به تعهدات خود عمل نکردند و ما کاری نمی‌توانیم کنیم.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: طبق برجام ما می‌توانیم، ۱۲۰ کیلو آب سنگین در ایران ذخیره کنیم، به محض این که آب سنگین ما ۱۲۱ کیلو می‌شود، آژانس به ما اخطار می‌دهد، اما آمریکا از برجام خارج شد و کسی به آنها کاری ندارد.




+ 6
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری