پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ ۰۱:۱۵
۱۳
۰
نسخه چاپی

علم‌الهدی: چرا اقتصاد را به دست جوانان با درایت و مبتکر نمی‌دهیم؟

ائمه جمعه این هفته در سراسر کشور ضمن توصیه به رعایت تقوا و با اشاره به چهل سالگی انقلاب و جشن‌های دهه فجر و تقارن آنها با ایام فاطمیه، بر حضور گسترده و هر چه بیشتر مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کردند. ضمن آن که در این خطبه‌ها هم‌چون هفته‌های قبل به موضوع گرانی کالاها و لزوم توجه بیشتر دولت به اقشار آسیب‌پذیر مطالبی را بیان کردند.


نمازجمعه

امام جمعه تبریز: تشکیل دولت جدید لبنان نشانگر پیروزی مجدد جریان مقاومت است

امام جمعه تبریز گفت: تشکیل دولت جدید لبنان نشانگر پیروزی مجدد جریان مقاومت است.

به گزارش تیتربرتر، حجت الاسلام سید محمد علی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه تبریز اظهار کرد: حضور وزرایی از حزب الله در ترکیب کابینه جدید لبنان باعث ناراحتی آمریکا شده و جمهوری اسلامی ایران این موفقیت را به برادران حزب‌اللهی تبریک می‌گوید.

وی با اشاره به سخنرانی بامداد روز چهارشنبه رئیس جمهور آمریکا در کنگره، گفت: ترامپ در این سخنرانی بار دیگر به تکرار اتهامات بی‌اساس علیه ایران پرداخت و جمهوری اسلامی ایران را رژیمی رادیکال و حامی تروریست توصیف کرد؛ اما هر انسان آزاده در دنیا می‌داند که ایران با ۱۷ هزار شهید ترور، بزرگترین قربانی تروریست در دنیاست.

آل هاشم ادامه داد: تروریست برخی از کشورهای منطقه هستند که آخرین تجهیزات نظامی را از آمریکا خریداری کرده و سر زنان و کودکان یمنی آزمایش می‌کنند.

وی ادامه داد: تروریست آمریکاست که سابقه حمایت از رژیم‌های دیکتاتوری در منطقه و سطح جهان را دارد، تروریست رژیم صهیونیستی است که صدها هزار فلسطینی را بی‌خانمان کرده و کودکان را به شهادت می‌رساند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای دموکرات کنگره به‌جای کف زدن، سرشان را به نشانه تأسف در واکنش به سخنان ترامپ تکان می‌دادند.

وی تاکید کرد: ما ضمن محکوم کردن سخنان رئیس جمهور آمریکا، از مردم دنیا می‌خواهیم تا در خصوص اتهامات بی‌اساس رئیس جمهور آمریکا بیشتر تأمل کرده و ببینند ما تروریست هستیم یا آمریکا.

آل هاشم با تاکید بر ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، گفت: دشمنان سعی دارند جشن ۴۰ سالگی انقلاب را کمرنگ نشان دهند؛ از این رو حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای پاسخگویی به استکبار جهانی اهمیت دارد

وی خطاب به مردم آذربایجان شرقی، تصریح کرد: مردم آذربایجان با هر سلیقه‌ای که دارند، باید حضور پرشوری در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشته باشند. کسانی که عشق به وطن دارند باید با حضورشان در راهپیمایی، دشمنان را ناکام بگذارند.

امام جمعه ارومیه: مسئولان بدنبال حل مشکلات مردم باشند

امام جمعه ارومیه گفت: ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی ٢٢ بهمن جواب دندان شکنی به دشمنان انقلاب خواهند داد.

به گزارش تیتربرتر، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه افزود: ملت ایران با حضور میلیونی خود در راهپیمایی ٢٢ بهمن دشمن شکن‌ترین جواب را به دشمنان چهل ساله خود خواهند داد.

وی با اشاره به این‌که دشمن تبلیغات گستره‌ای را برای ایجاد روحیه منفی درمردم درآستانه چهلمین سالگرد انقلاب شروع کرده است تصریح کرد: برای مقابله با این توطئه‌ها و غافل نشدن جامعه و جوانان از دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران باید همایش‌ها وبرنامه های تبیین دستاوردهای انقلاب برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بااشاره به این‌که عمده‌ترین شعار ما در زمان انقلاب مسئله استقلال، آزادی وجمهوری اسلامی ایران بود، خاطرنشان کرد: اساسی‌ترین اهداف و برنامه ریزی انقلاب برای دستیابی به این ٣ کلمه بوده که با یاری خدا و غیرت مردم، ایران اسلامی در همه زمینه‌ها به استقلال و آزادی رسیده است.

قریشی بااشاره به اینکه قبل از انقلاب کشور هیچ گونه استقلال سیاسی نداشته و سلطه بیگانگان برکشور حاکم بود اظهار کرد: درحال حاضر ایران اسلامی صد درصد از استقلال سیاسی برخوردار بوده و نه تنها سیاست منطقه بلکه سیاست دنیا را نیز رقم می‌زند و سیاست سلطه را به چالش کشیده است.

قریشی بااشاره به وجود برخی مشکلات اقتصادی درکشور خاطرنشان کرد: مسئولان و مدیران کشور باید باهوشمندی و بدون اتکا به دشمنان مسائل ومشکلات مردم را حل کنند.

علم الهدی مطرح کرد؛ چرا اقتصاد را به دست جوانان با درایت و مبتکر نمی‌دهیم؟

امام جمعه مشهد گفت: ما با قدرت جوانان، عقل، درایت و ابتکار آن‌ها، یازدهمین کشور در صنعت فضایی دنیا و هفتمین کشور در پرتاب ماهواره هستیم، چرا اقتصاد را به دست آن‌ها ندهیم؟

به گزارش تیتربرتر، آیت الله سیداحمد علم الهدی امروز در خطبه‌های عبادی-‌سیاسی نماز جمعه مشهد ضمن تبریک دهه مبارکه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مقدس اسلامی و روز نیروی هوایی، اظهار کرد: بیشتر مسائلی که به عنوان دستاورد ۴۰ ساله انقلاب مطرح می‌شود، دستاورد انقلاب نیست، این موارد دستاورد نظام جمهوری اسلامی است. اصل انقلاب با هدف دیگری به وجود آمد و تشکیل شد و ادامه دارد. انقلاب تمام نشده و به پیروزی نرسیده که بگوییم چهلمین سال پیروزی انقلاب، اینکه چهلمین سال پیروزی انقلاب می‌گوئیم یعنی در سال ۱۳۵۷ یک اهرم به دست انقلاب افتاد و آن وجود یک نظام حکومتی بود که انقلاب با این اهرم سرعت خود را چند برابر و جهان‌شمول نمود، انقلاب با سرعت حرکت کرد و با اهرم نظام مقدس جمهوری اسلامی فراگیر جهانی شد.

امام جمعه مشهد ادامه داد: در اصل دستاورد انقلاب این است که اسلام و دین، یک زندانی در زندان و حبس‌کرده حسینیه و مسجد بود، اسلام در حسینیه‌ها و مسجدها زندانی شده بود، انقلاب ما اسلام را از زندان حسینیه و مسجد بیرون آورد، به عنوان برهم زننده معادلات بین المللی استکباری در دنیا حاکم کرد و امروز همه معادلات پیش‌ساخته استکبار در مقابل اقتدار اسلام و انقلاب در هم فروریخته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: وضعیت مسلمانان در منطقه و دنیای امروز در دنیای اسلام چه بود؟ آمرکایی‌ها و غربی‌ها یک سگ گیرنده و گزنده‌ای به نام اسرائیل را در منطقه بسته بودند، همه از او می‌ترسیدند، به عنوان قدرت منحصر به فرد منطقه حساب می‌کردند و به هر طرف که حمله می‌کرد، قدرت اعتراض نداشتند، از اخم و تشر او می‌ترسیدند، وضعیت این بود. فلسطین نیز مفهومی جز عناصری از زندگی آواره شده، بدبخت، مفلوک، بیچاره ودر به در نداشت. امروز فلسطین کجای دنیا و در کجای قدرت است و اسرائیل در چه وضعی به سر می‌برد؟

علم الهدی گفت: زنی که روز ۱۰ دی در میدان سوم اسفند آن روز خود و بچه‌اش زیر زنجیر تانک رفتند، به او نگفتند که از خانه زیر زنجیر تانک برو برای این‌که روستاها آباد شود و فناوری و صنعت توسعه پیدا کند، گفتند برای توسعه اسلام برو، برای قدرت بخشیدن اسلام و دین زیر تانک برو و رفت. از ابتدا انقلاب برای این بود و اکنون وسط راه هستیم. روز آخر پیروزی انقلاب ما آن روزی است که اسلام بر تمام دنیا حاکم شود ودر آن روز از جریان استکبار حتی اثر تاریخی هم باقی نماند، تا آنجا باید جلو رویم اما متأسفانه عده‌ای در کشور ما این واقعیت را درک نکردند که آخر انقلاب کجاست و خسته شده‌اند.

علم الهدی ادامه داد: افراد ناآگاهی که می‌گویند همانگونه که ما مربی ورزشی از خارج از کشور می‌آوریم، مدیر هم از خارج وارد کنیم، باید ۴۰ سال قبل را ببینند، تمام مدیران ۵۰ سال حکومت پهلوی کارشناس انگلیسی یا آمریکایی بودند، ۴۰ هزار مستشار آمریکایی فقط در ارتش نبودند در تمام وزارتخانه‌ها چند مستشار آمریکایی وجود داشت. مملکت را به دست آمریکایی‌های سپرده بودند که آن را اداره کنند و خودشان نیز به دنبال عیاشی، خوشگذارنی، هرزگی و نابه‌کاری بودند تا پول جمع کنند. ۵۰ سال اینگونه حکومت کردند.

امام جمعه مشهد بیان کرد: اگر کارشناس و مدیر خارجی مثل مربی ورزش خارجی مناسب است، چرا این ۵۰ سال آن‌قدر بدبخت بودیم؟ تمام جاده‌های کشور، جاده‌های بین شهری بود و روستاها جاده نداشتند، ۳۷ درصد روستایی‌ها دچار سوءتغذیه بودند، ۸۵ یا ۱۰۰ درصد کارخانجات دارویی واردکننده دارو از خارج بودند و به واردات اتکا داشتند، در تمام کشور یک پتروشیمی و آن هم دست ژاپنی‌ها بود و ما اصلاً صنعت پتروشیمی نداشتیم، در صنایع غذایی ۷۰ درصد وابسته به خارج بودند، در مصالح ساختمانی غیر از خاک، آجر و سیمان که متعلق به داخل بود، ۷۵ درصد مصالح و وسایل ساختمان از خارج می‌آمد. این نتیجه مدیر خارجی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اضافه کرد: این موارد تجربه و عبرت برای امروز ما است. نباید برخی مسئولان چشم خود را به دروازه غرب بدوزند و سعی کنند که ما با آن‌ها بسازیم تا مشکلات ما حل شود. این مشکلات در مسائل اقتصادی، گرانی و تورم به دلیل همین اشتباه در عرصه مدیریت‌ها است.

امام جمعه زنجان: وحدت رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود

امام جمعه زنجان گفت: همزمان با چهل سالگی انقلاب بار دیگر ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن شعار "نه سازش نه تسیلم نبرد با آمریکا" را سر خواهند داد.

به گزارش تیتربرتر، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: حضرت زهرا (س) از جمله افرادی بود که جهت دفاع از ولایت پای به میدان دفاع از وصیت پیامبر اکرم (ص) گذاشت. ایشان لحظه‌ای دست از دفاع ولایت نکشیدند و سرانجام جان خودشان را در این راه نثار ولایت کردند.

وی تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) پیش از رحلتشان دو یادگار از خود بین مسلمین بر جای گذاشتند، قرآن و عترت دو یادگار ایشان در بین امت اسلامی هست که جهت حفظ و اتحاد و انسجام باید به این دو ریسمان چنگ بزنیم.

امام جمعه زنجان یادآورشد: روز ۱۹ بهمن یکی از روزهای تاریخی در دهه فجر است، در این روز نیروی هوایی همافران در برابر خطرهای زیاد، در مدرسه رفاه با امام راحل بیعت کردند و با این کارشان کمر رژیم طاغوت را شکستند و با این حرکتشان در روز ۲۱ بهمن تصمیم گرفتند تا بی‌طرفی خود را اعلام و از انقلاب ایران دفاع کنند.

امام جمعه زنجان به فرا رسیدن ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآورشد: باید در این مراسم نشان دهیم انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال با تلاش همه مردم پابرجا بوده و قطعاً با همدلی و وحدت این روند ادامه داشته و مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.

امام جمعه شیراز: ملت بصیر ایران ۲۲ بهمن دشمنان را شگفت زده می‌کنند

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به سخنان امام راحل، در خصوص اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تاکید کرد که امسال هم بار دیگر ملت ایران دشمنان را شگفت زده خواهند کرد.

به گزارش تیتربرتر، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، در خطبه‌های نماز جمعه شیراز، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه صدیقه (س) و با اشاره بر لزوم حضور در مراسم عزاداری آن بانوی دو عالم، گفت: ان شاءالله در روز بیست و دوم بهمن همه ما بنا به میثاقی که با خدا و رسول خدا و ائمه معصومان و امام راحل بزرگوار و به اطاعت و فرمانبرداری از ولی امرما در راهپیمایی شرکت خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در فارس در بخش دیگری از خطبه دوم نماز جمعه شیراز با اشاره به بیانیه اخیر اتحادیه اروپا در خصوص ایران گفت: اروپاییان در این بیانیه به خیال خودشان که بعد از مدت‌ها تلاش صادر کردند نشان دادند که بسیار فریبکار و دروغگو هستند، نظام‌نامه‌ای برای تبادل کالا و دارو مشخص کرده‌اند، حال آن‌که بنا بود تحریم به طور کامل برداشته شود.

امام جمعه شیراز گفت: آنها گفته‌اند جنس از شما می‌خریم و کالا به شما می‌دهیم حال آنکه ما جنس می‌فروشیم تا پول بگیریم، این ظلم اول، بعد خط نشان کشیده‌اند که ایران این کار را بکند و آن را نکند؛ شما بدبخت‌ها که از کیش ترامپ می‌ترسید، در مقابل ملتی که در طول ۴۰ سال به همه مستکبران عالم نه گفته، کجای کار هستید که خط و نشان می‌کشید.

دژکام با تصریح این‌که ملت ایران کج فهمی دنیای غرب و اروپاییان را با فریاد مرگ بر استکبار، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل پاسخ خواهد داد، گفت: اروپایی‌ها خیال می‌کنند که هنوز در قرن هجدهم هستند و می‌توانند کشتی‌های خود را راه بیاندازند و در هر جا خواستند مستعمره ایجاد کنند اما مردم ما در روز ۲۲ بهمن ماه پاسخ تمام این کج فهمی‌ها را خواهد داد.

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: بهتر است که این ورشکسته‌های سیاسی و اقتصادی که دوره آنها تمام شده بساط خود را جمع کنند و در یک گوشه‌ای بنشینند و اجازه دهند که مردم آزاده دنیا خودشان برای خودشان تصمیم بگیرند.

امام جمعه زاهدان: ملت ایران ۲۲ بهمن پاسخ کوبنده‌ای به یاوه‌گویی‌های رئیس‌جمهور آمریکا خواهند داد

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: ملت ایران ۲۲ بهمن پاسخ کوبنده‌ای به یاوه‌گویی‌های و یاوه‌سرایی‌های رئیس‌جمهور آمریکا خواهند داد.

به گزارش تیتربرتر، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و همچنین عرض تسلیت بمناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: حضور در مجالس این بانوی بزرگوار نوعی عبادت است.

امام جمعه زاهدان در ادامه با بیان به این‌که گره‌هایی که هیچ کجا باز نمی‌شود در مجالس بزرگداشت ائمه (ع) گشوده می‌شود، اظهار کرد: ایمان بیشتر، اعتقاد بالاتر و استحکام در دینداری را باید از حضرت فاطمه (س) بیاموزیم.

وی هم‌چنین با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز گفت: مردم انقلابی ایران با تمام سلایق برای پیشبرد اهداف انقلاب و مقابله با توطئه‌های استکبار، در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور تماشایی و با شکوهی به جهانیان نشان خواهند داد.

با بیان اینکه ۲۲ بهمن فرصتی برای بیعت با امام رهبری شهدا و جانبازان است، گفت: در دهه پنجم انقلاب اسلامی باید دولت اسلامی معنا و شکل پیدا کند.

وی بیان کرد: باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت و تجلی همبستگی ۴۰ سالگی ملت را نشان بدهیم، تجلی مردم سالاری دینی مقبولیت و مشروعیت نظام با حضور در ۲۲ بهمن نشان داده می‌شود.

امام جمعه یزد: حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تکلیفی دینی است

امام جمعه یزد با بیان این که تلاش برای تقویت وحدت ملی مهمترین رسالت احزاب در کشور است، گفت: حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تکلیفی دینی و الهی است.

به گزارش تیتربرتر، آیت الله «محمدرضا ناصری‌یزدی» در خطبه‌های این هفته ۱۹ بهمن ماه نماز جمعه یزد با بیان این که استقلال از جمله مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: در رژیم طاغوت ایران هیچ اختیاری از خود نداشت و در تمام موارد به آمریکا و دیگر مستکبران وابسته بود.

وی با اشاره به این که رضاشاه فدایی آمریکا بود و هیچ احساس مسئولیتی در قبال مردم ایران نداشت، افزود: امام خمینی (ره) فدایی ملت و خواستار حکومت الله بر مردم ایران بود.

امام جمعه یزد انگیزه و مقصد الهی را دو رکن اصلی نظام مقدس انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: تقویت اجتماع مسلمانان و همبستگی ملی اصل و مبنای حکومت انقلابی است.

ناصری یزدی چهل سالگی انقلاب را نماد بالندگی این نظام الهی دانست و گفت: رمز ماندگاری و بقای انقلاب اسلامی ایران انگیزه الهی است.

این مسئول در ادامه بیان کرد: بررسی نقاط ضعف و قوت برای خدمت صادقانه مهمترین رسالت مسئولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی در آستانه چهل سالگی انقلاب است.

امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: ملت ایران باید با بصیرت، وضو گرفته و با نیت قربت در راهپیمایی چهل سالگی انقلاب حضور پرشور داشته باشند.

ناصری یزدی در پایان حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را تکلیفی دینی و الهی دانست و تأکید کرد: حضور تمام اقشار جامعه حتی کودکان چشم استکبار را کور می‌کند.

امام جمعه اردبیل: ۲۲ بهمن روز ابطال نقشه‌های غرب است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: بیانیه ۱۲ ماده‌ای اروپائی‌ها اهانت و زورگویی علیه ملت ایران است که به هیچ وجه زیر بار آن نخواهیم رفت.

به گزارش تیتربرتر، آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: علیرغم مخالفت صریح آمریکایی‌ها با برگزاری جشن ۴۰ سالگی انقلاب ملت ایران با برگزاری جشن انقلاب عصبانیت و سرخوردگی نظام غرب را فراهم کرد تا به دنیا ثابت شود این ملت راه خود را توفنده و بالنده ادامه می‌دهد.

وی با بیان بخشی از اوصاف انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در کنار اوصافی نظیر مردمی‌ترین انقلاب، بی‌نظیرترین نهضت، مقاوم‌ترین حرکت، آرمانی‌ترین آرزو و آمال ملت‌ها و ده‌ها توصیف دیگر از انقلاب بزرگترین وصف انقلاب ما مظلومیت آن است که در این ۴۰ سال مورد کینه، بغض، هجمه و توطئه دشمنان قرار گرفته است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: معلوم نیست به چه گناهی باید شدیدترین تحریم‌ها، تهدیدآمیزترین قطعنامه‌ها و بدترین ترفندها و توطئه‌ها علیه این ملت اعمال شود در حالی که تنها شعار انقلاب این بوده است که زیر بار آمریکا و خواسته‌های نامشروع غربی‌ها نمی‌رود.

عاملی گفت: دشمنان ما در این ۴۰ سال به انواع ترورها، جنگ مستقیم با این ملت، راه‌اندازی ۱۶۰ کانال، شبکه و سایت علیه جمهوری اسلامی ایران و ده‌ها جنگ روانی و شایعه‌سازی دست زده‌اند اما این ملت در مقابل همه این هجمه‌ها ایستاده و اجازه نداده تا استقلال و حاکمیتش زیرسوال برود.

وی افزود: برخلاف نظام شاهنشاهی که غلام حلقه به گوش آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها بودند این ملت دوست دارد سرنوشت خودش را به دست خود رقم بزند و اجازه نمی‌دهد دیگر در این کشور با عناوین مختلف تحقیر و توهین به ملت انجام شود.

امام جمعه اصفهان: هیچ یک از جنگ‌های جهانی، جهانی نبودند

امام جمعه اصفهان گفت: هیچ یک از جنگ‌های جهانی، جهانی نبوده‌اند، چرا که فقط دو یا سه کشور با یکدیگر جنگ داشتند و ما چهل سال است با تمام دنیا جنگ داریم و دشمنان اسلام و ایران نیز هیچ غلطی نتوانستند بکنند و ما نباید زیر بار کفر برویم.

به گزارش تیتربرتر، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه اصفهان با دعوت از نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: با وحدت مردم و ارتش و انگیزه الهی و رهبری امام خمینی (ره) انقلاب در ۲۲ بهمن ماه به پیروزی رسید و ۲۵۰۰ سال کار غلط از بین رفت، چراکه نظام شاهنشاهی هیچ صلاحیتی نداشت تا بر بقیه حکومت کنند و فقط انسان‌های والاتر از معمول مردم باید حکومت کنند کسانی که مدیر مدبر باشند.

وی بیان این‌که اقدام ارتش به شکل گیری انقلاب سرعت بخشید، گفت: شب بیستم بهمن ماه در پادگان جنگ شد و عده زیادی به شهادت رسیدند، ارتشیان عزیز بعد از انقلاب نیز همچنان به خدمت رسانی خود به کشور و ملت ایران پرداختند و در حال حاضر امنیت کشور مدیون تلاش‌های تمامی نیروهای مسلح است.

امام جمعه اصفهان با اشاره به اعلام حکومت نظامی از سوی بختیار در ۲۱ بهمن ماه، اظهار کرد: آن روز کسی جرأت بیرون آمدن از خانه خود را نداشت، چرا که بسیار خطرناک بود تا افراد زیادی کشته شوند، بنابر جلسه‌ای که بزرگان انقلاب با یکدیگر داشتند، در آخر با توجه به نظر امام خمینی (ره) نتیجه بر این شد که به مردم بگویید به خیابان‌ها بیایند، با این‌که برخی از بزرگان مخالف بودند. امام (ره) فرمودند اگر امام زمان هم بگوید باز هم اعتراض دارید؟

طباطبایی نژاد تاکید کرد: باید پیروزی انقلاب را قدر بدانیم و در ۲۲ بهمن ماه در چهل سالگی انقلاب اسلامی، آغاز دهه پنجم را با قدرت شروع کنیم و مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی بکوبیم.

خطیب نماز جمعه شهرکرد: مسئولان باید در خدمت مردم و وفادار به انقلاب باشند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این‌که مسئولان باید در خدمت مردم و وفادار به انقلاب و مردم باشند، افزود: این مردم مسئولان را همواره رصد می‌کنند و تاریخ نیز قضاوت خواهد کرد که چه کسی همراه انقلاب است و چه کسی از آن دل برید و نکته مهم همانا ادامه دادن راه انقلاب است.

به گزارش تیتربرتر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام در نمازجمعه شهرکرد، با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی کوثر الهی است، اظهار کرد: امام راحل (ره) از سلاله پاک زهراست که با مشیت الهی، وارد میدان می‌شود و در کنار مردم شجره طیبه انقلاب فاطمی را شکل می‌دهد.

وی با بیان این‌که گلایه مردم از سختی معیشت، بی‌عدالتی‌ها و تبعیض به حق و ضروری است، بیان کرد: مهم این است که مردم مؤمن و انقلابی راه را گم نکنند و تحت تأثیر القائات مسموم دشمن قرار نگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به خصوصیت مشترک تمام انقلاب‌های الهی، خاطرنشان کرد: مبنای انقلاب اسلامی ایران مانند تمام انقلاب‌های الهی انبیا و اولیا، همانا اشاعه توحید و نفی شرک و طاغوت است.

وی در تبیین معنای «طاغوت» افزود: دشمنان ستمگر جهان و منطقه، نفاق‌های شیطانی و تمام افراد دنیامحور، خودبین و نفس‌پرور شمول واژه طاغوت هستند.

نکونام با دعوت از همگان برای استمساک به «عروة‌الوثقی»، تأکید کرد: نگاه ما باید خدامحور باشد و امام راحل (ره) به معنای واقعی کلمه خدامحور و موحد بود و به مدد الهی و همت مردم که نگاه الهی داشتند، وارد میدان شد.

وی در خصوص راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، گفت: امروز مردم بصیر هستند و سخن راجع به دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه گزافه است چرا که همین مردم هستند که اعلام می‌کنند ما در صحنه هستیم و از مسئولین نیز برای حضور، مقاومت و کار و تلاش دعوت می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان: در ۲۲ بهمن مشت محکمی بر پیکره آمریکا خواهیم زد

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: امسال با حضور پر رنگ خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر پیکره آمریکا خواهیم زد.

به گزارش تیتربرتر، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در جمع نمازگزاران بندرعباس، افزود: قرآن از هرگونه دخل و تصرف محفوظ مانده به‌طوری‌که نه ذره‌ای از آن کاسته و نه افزوده شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: نیروی هوایی درصحنه‌های نبرد خوب درخشیده به‌طوری‌که شهدای گران‌قدری را تقدیم اسلام کرده است.

امام‌جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: دشمن با اهرم‌های مختلف می‌خواهد ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور کمرنگ داشته باشند که مردم ولایتمدار و انقلابی، امسال تمام نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کرده و حضوری تماشایی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته اگر تنها با یک دست مشت گره‌کرده مرگ بر آمریکا می‌گفتیم امسال با هر دو دست گره شده شعار می‌دهیم.

نعیم‌آبادی با اشاره به این‌که ملت ایران با حضور پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ترامپ ام‌الفساد و هم‌پیمانانش را نا امید می‌کنند، اضافه کرد: در حال حاضر تورم و مشکلات اقتصادی وجود دارد که با تخصص جوانان این مرزوبوم از مشکلات اقتصادی نیز عبور می‌کنیم.

امام‌جمعه قم: حضور ملت در ۲۲ بهمن، پاسخی کوبنده به شبکه عنکبوتی معاندان است

امام‌جمعه قم گفت: حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پاسخی کوبنده به شبکه عنکبوتی معاندان است.

به گزارش تیتربرتر، آیت الله سیدمحمد سعیدی، در خطبه‌های نماز جمعه قم در مصلی قدس با قرائت آیاتی از سوره برائت عنوان کرد: در این سوره به پیمان شکنی منافقان اشاراتی شده است و آن را به شدت مذموم می‌داند.

امام جمعه قم افزود: امیدی به پیمان و عهد منافقان وجود ندارد؛ همان‌گونه که آمریکایی‌ها، برجام را نقض کردند به پایبندی اروپایی‌ها به برجام نیز اطمینانی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، در حالی که پیام آزادی و استقلال جمهوری اسلامی از مرزهای کشور فراتر رفته است. انقلاب اسلامی با استقامت و ایستادگی ملت ایران و التزام به ولایت‌مداری به چهل سالگی رسید و هیچ توطئه‌ای نتوانست آن را زمین‌گیر کند.

وی تصریح کرد: این بار نیز حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پاسخی کوبنده به شبکه عنکبوتی معاندان است.

امام‌جمعه قم اظهار کرد: این حضور گسترده و یکپارچه با توجه به توطئه‌های دشمن و یاوه گوئی‌های آنها واجب عینی و امری ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران در این حماسه سیاسی و ملی با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه تجدید بیعت می‌کنند.

آیت الله سعیدی گفت: دشمنان پس از شکست در جنگ سخت، جنگی دیگر در پیش گرفته اند و برای براندازی نظام اسلامی، زنان و بانوان این مرز و بوم را مورد هدف قرار داده اند.

امام‌جمعه قزوین: دستاوردهای انقلاب دوست و دشمن را شگفت‌زده کرده است

امام‌جمعه قزوین گفت: فعالیت‌ها و دستاوردهای عظیم نظام انقلاب اسلامی توانسته دوست و دشمن را شگفت‌زده کند به‌عنوان‌مثال موشک نقطه زن از کرمانشاه به سمت سوریه شلیک می‌شود و فرماندهان داعشی را در اتاق جلساتشان مورد هدف قرار می‌دهد؛ این موضوع نشان می‌دهد «ما می‌توانیم» صاحب اقتدار و عزت باشیم.

به گزارش تیتربرتر، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین، با تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (س)، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب نبوی، علوی، حسنی و حسینی است، انقلاب اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) است و محبت امامان به مردم ما انگیزه حرکت و استقامت عطا کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: امروز پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب، اگر هرکسی از هر بخشی اینجا حاضر شود و به بیان دستاوردهای حوزه خود بپردازد وقت کم خواهد آورد و این نشان می‌دهد که این انقلاب بدین میزان فعالیت و دستاورد داشته است که قابل‌بیان نیست.

وی عنوان کرد: تا به امروز ثابت کرده‌ایم شعار «ما می‌توانیم» در حوزه‌های مختلف محقق شده است بنابراین می‌توانیم به‌گونه‌ای عمل کنیم که ذائقه مردم در چهل‌سالگی انقلاب تلخ نشود، جوانان و دانشمندان و مدیران شایسته به‌دوراز نگاه‌های جناحی و سیاسی می‌توانند برای کشور تأثیرگذار باشند، متأسفانه برخی از مسئولان دچار بیماری حزبی و جناحی شده‌اند و نمی‌توانند خادم مردم باشند.

آیت‌الله عابدینی گفت: مسئولی که بیماری دنیاطلبی و اشرافی گری و ثروت‌اندوزی دارد وقت خدمت کردن و فکر کردن به مردم برای حل مشکلات آن‌ها را ندارد، اما ما می‌توانیم با استفاده از خادمان حقیقی مردم که دلسوز این کشور هستند مشکلات کشور را حل کنیم، مدیران شایسته و جوان و خدمتگزار باید جایگزین مدیران دنیاطلب و حزب گرا شوند، این مدیران زراندوز، انرژی‌ها و ذخایر کشور را به هدر می‌دهند و کام مردم را تلخ می‌کنند.

امام جمعه رشت: ۲۲ بهمن متعلق به همه آحاد مردم ایران است

امام جمعه رشت، با بیان این‌که در آستانه راهپیمایی عظیم یوم الله ۲۲ بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار داریم، خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن متعلق به همه آحاد مردم ایران است و لذا هر کسی بخواهد مرتکب اشتباه شود و این وحدت را در ۲۲ بهمن بر هم بزند، انقلابی نیست.

به گزارش تیتربرتر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به فرارسیدن ۱۹ بهمن ماه، سالروز بیعت همافران با معمار کبیر انقلاب اسلامی در سال ۵۷، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس نیز شاهد حماسه آفرینی‌های ارتش در کنار نیروهای مردمی بودیم که دشمن را به زانو درآورد.

وی با بیان این‌که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار است، افزود: انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده و قدرت پوشالی آمریکا را به سخره گرفته است.

نماینده ولی فقیه در گیلان از نسل جوان و نوجوان خواست تاریخ انقلاب را بخوانند، تصریح کرد: ایران قبل از انقلاب به واسطه وابستگی و بی کفایتی پهلوی ذلت بارترین دوران خود را می‌گذراند، اما با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و با حمایت و پشتیبانی مردم عزت و اقتدار مضاعف به دست آوردیم.

وی با اشاره به حضور مردم در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته، متذکر شد: به پشتوانه مردم چهل سال در مقابل تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان ایستادگی کردیم و آنان را شکست دادیم.

وی نظام مقدس جمهوری اسلامی را تجلی عینی مردم سالاری دینی دانست و اضافه کرد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال دشمنان انقلاب حضور گسترده مردم به ویژه نسل چهارم را شاهد خواهند بود و بی تردید مجدداً توطئه‌ها و برنامه‌های استکبار را با شکست مواجه می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان: فتنه بزرگ‌ترین خطر برای امت اسلامی است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان فتنه را بزرگ‌ترین خطر برای امت اسلامی برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران غیرممکن‌ها را ممکن کرد.

به گزارش تیتربرتر، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، امام‌جمعه مردم خرم‌آباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) به دنبال زنده نگه‌داشتن حقیقت ولایت بود: ولایت موجب عزت اسلام و مسلمین است.

میرعمادی به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره و با ذکر این مطلب که وقتی نگاهی به چهل سال انقلاب می‌کنیم افتخار می‌کنیم و باید سجده شکر به‌جای آوریم، ادامه داد: مردم ما چهل سال زیر بار ذلت نرفتند، سازش‌کار نبودند و امروز هم باید بصیرت داشته باشند.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد با اشاره به این‌که نتیجه مذاکره برجام را دیدیم که آمریکا خارج شد، اظهار کرد: ملت ما هرگز زیر بار قراردادی که منافع را به خطر بیندازد نمی‌رود.

میرعمادی با اشاره به این‌که مردم ایران قدردان نعمت انقلاب هستند، یادآور شد: عزیزترین چیز برای ملت ایران انقلاب اسلامی است و حضور در راهپیمایی سپاسگزاری از نعمت عظیم انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان به پیام‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و افزود: پیام حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ایستادگی در برابر تحریم‌های اقتصادی است.

این مفسر قرآن کریم راهپیمایی ۲۲ بهمن را پاسخی به گستاخی‌های اتحادیه اروپا دانست و گفت: رئیس‌جمهور آمریکا بداند ملت ایران با شعار مرگ بر آمریکا استکبار جهانی را ساقط خواهد کرد.

وی با اشاره به این‌که سه کشور اتحادیه اروپا یک سازوکار مالی را روی کاغذ آوردند، یادآور شد: اتحادیه اروپا در این سازوکار یک بیانیه صادر و ملت ایران را متهم به انواع تهمت‌ها کردند و از پیشرفت موشکی ایران اظهار نگرانی کردند.

دری نجف آبادی: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار بیشتر نظام اسلامی را رقم می‌زند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار بیشتر نظام اسلامی را رقم می‌زند و داغی بر دل آمریکا و اسرائیل به جای می‌گذارد.

به گزارش تیتربرتر، آیت الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه امروز اراک با گرامیداشت ایام فاطمیه و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی از بی‌نظیرین‌ترین انقلاب‌ها در تاریخ است و با سرعت به مسیر خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: پیش از انقلاب آمریکایی‌ها اسرائیل را در منطقه آوردند که به کشورها حمله می‌کرد و کسی قدرت اعتراض نداشت، اما امروز اسرائیل به برکت جریان مقاومت و قدرت جمهوری اسلامی ایران نفس‌های آخر خود را می‌کشد و این دستاورد انقلاب است که اسرائیل هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد.

امام جمعه اراک گفت: انقلاب‌های زیادی از جمله انقلاب کمونیستی در شوروی سابق در دنیا به وجود آمده، اما هیچ‌کدام مبنای دینی نداشت و در حقیقت ضد دین و خدا بود و نتوانست موفق شود.

دری‌نجف‌آبادی بیان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز مردم ۳۷ بار در انتخابات شرکت کردند که این نشان از وجود آزادی و مردم‌سالاری دینی در ایران و بین مردم ایران است.

وی با بیان اینکه اساس انقلاب اسلامی ایران برای عزت و شرف نسل امروز و نسل آینده و مقابله همه‌جانبه با استکبار و صهیونیسم است، تصریح کرد: امروز رژیم صهیونیستی برخلاف قبل در انزوا قرار گرفته و شیعیان منطقه در لبنان و عراق در موقعیت برتر قرار دارند. به برکت انقلاب اسلامی شیعیان توانسته‌اند پاسخ دندان‌شکنی به صهیونیست‌ها و استکبار بدهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به نقش امام راحل (ره) در راستای به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران در آن شرایط حساس و تاریخی اشاره کرد و گفت: راه عزتمند امام خمینی (ره) و ارزش‌های انقلاب پس از چهل سال روز به روز در حال گسترش بوده و این امر نشان‌دهنده حقانیت این مسیر است.

دری‌نجف‌آبادی افزود: امروز ایران در برابر جنایت‌کاران سکوت نمی‌کند و تا آخر از ملت‌های مظلوم دفاع خواهد کرد.

امام جمعه موقت ساری: انقلاب اسلامی ایران؛ مقاومت را به کشورهای زیر ستم آموخت

امام جمعه موقت ساری گفت: انقلاب ایران؛ مقاومت و پایداری را به کشورهای زیر ستم آموخت.

به گزارش تیتربرتر، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در نماز سیاسی عبادی جمعه ساری با بیان اینکه حضرت زهرا (س) باید الگو و اسوه مردم در زندگی باشد، اظهار کرد: زنان جامعه امروزی نباید الگوی غربی داشته باشند و باید از زهرا (س) تأسی بگیرند.

وی با اشاره به این‌که حضرت زهرا (س) صاحب سبک و ایده، راهبر و راهدان است، تصریح کرد: اگر پیرو حضرت زهرا (س) بودیم، مشکلاتی چون افزایش آمار سن ازدواج، مشکلات بخش اجتماعی و اقتصادی وجود نداشت.

امام جمعه موقت ساری در ادامه با بیان اینکه باید در ۴۰ سالگی انقلاب از نیروهای مسلح سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و به ویژه نیروی هوایی قدردانی کرد، اظهار کرد: آنها توطئه‌های دشمنان نظام را برملا کرده و با آنها مقابله می‌کنند.

قاسمی با اشاره به اینکه ۴۰ ساله شدن انقلاب بسیار مهم است و نمی‌توان عظمت آن را توصیف کرد، گفت: انقلاب ایران، مقاومت و پایداری را به کشورهای زیرستم آموخت و باید به این سوال پاسخ داد که این انقلاب چه کاری کرد که نظام سلطه با آن مخالف است.

وی با بیان اینکه در دوره قبل از انقلاب، ایران به حیات خلوت آمریکا تبدیل شده بود، اظهار کرد: این انقلاب با تکیه بر آموزه‌های اسلام ناب محمدی، در میان پنج کشور ارتش سایبری و هشت کشور انرژی هسته‌ای جهان قرار دارد.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به دستاوردهای کشور پس از انقلاب در زمینه‌های مختلف نظامی، پزشکی و غیره، گفت: اگرچه مشکلاتی در کشور وجود دارد اما پیشرفت‌هایی نیز به دست آمد که این نظام را پویا کرده است.

انتقاد امام جمعه کرج از جشنواره فیلم فجر

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: ملت ایران از هر قوم و با هر گرایشی با صلابت و وحدت در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد و با این حضور بار دیگر به قدرت‌های استکباری یادآوری می‌کنند که مثل ۴۰ سال گذشته در آینده هم هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

به گزارش تیتربرتر، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه ۱۹ بهمن کرج ضمن اشاره به ایام فاطمیه (س) گفت: روش حضرت زهرا (س) به ما می‌آموزد اگر در جامعه‌ای به زنان آگاهی سیاسی، اعتقادی و فرهنگی بدهند زنان در عرصه‌های مختلف پیشتاز خواهند شد، حضور زنان در انقلاب اسلامی یکی از نمونه‌های این موضوع است.

حسینی همدانی افزود: اسلام اجازه نمی‌دهد بانوان در جامعه تحقیر شوند، زنان را نباید به کارهایی تشویق کرد و با عناوین مختلف فرصت‌هایی را فراهم کرد که به ارزش آنان خدشه وارد شود، اسلام با رشد علمی زنان در هیچ عرصه‌ای مخالفتی ندارد اما با استفاده از بانوان با حرف‌های دهان پر کن و از بین رفتن حرمت زن مخالف است.

امام جمعه کرج در ادامه از وضعیت موجود و عملکرد متولیان فرهنگ در قبال زنان انتقاد و با بیان اینکه اسلام هرگز با این چهره‌ای که در چهل سالگی انقلاب از زنان به نمایش گذاشته‌اند موافق نیست اعلام کرد: جشنواره فیلم فجر کرامت و شأن بانوان را از بین برده است، حرمت‌شکنی می‌کنند و ابتذال رواج می‌دهند.

وی افزود: این کارها را انجام می‌دهند تا مردم را خسته کنند و بگویند انقلاب تمام شده است، حجم عظیم دستاوردهای انقلاب را در چشم مردم کوچک می‌کنند و تلاش می‌کنند بین مردم و حاکمیت فاصله بیندازند، می‌خواهند مردم در راهپیمایی شرکت نکنند اما نمی‌دانند هر چه مکر کنند مردم مصمم‌تر می‌شوند.

وی در ادامه خطبه‌های امروز به فرارسیدن روز نیروی هوایی هم اشاره و از علاقه ارتش به آرمان‌های انقلاب قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز به وضعیت استان البرز در چهل سالگی انقلاب هم اشاره کرد و گفت: البرز سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی دارد و این در کنار ۵۵ مرکز آموزش عالی و دو هزار و ۵۰۰ عضو هیئت علمی باعث شده در بسیاری از حوزه‌ها صاحب رتبه اول تا سوم باشیم.

امام جمعه موقت بیرجند: پیشرفت‌های امروز ایران، ره آورد استقلال است

امام جمعه موقت بیرجند گفت: پیشرفت‌های امروز ایران که موجب حسادت دشمنان است، همه به برکت استقلال و جمهوری اسلامی است.

به گزارش تیتربرتر، حجت‌الاسلام سیدمحمد باقر عبادی، امروز ۱۹ بهمن، در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: سیاستمداران غربی به صراحت اعلام کرده‌اند که از رشد و پیشرفت علمی ایران نگران هستند که این امر نشان می‌دهد که آنها در حقیقت هیچ‌گاه خیرخواه ملت ایران نبوده و نیستند.

وی یکی از مهم‌ترین مشکلات خراسان‌جنوبی را بحث آب، آبخیزداری و مهار روان آب‌ها دانست و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اجازه برداشت ۴۰۰ میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای آب‌رسانی روستایی و آبخیزداری دادند که این مجوز تاکنون نتایج فراوانی در کشور داشته است.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه در حوزه آبخیزداری خراسان‌جنوبی جزو سه استان برتر است، اظهار کرد: با وجود تفاوت خدمت رسانی در قبل و بعد از انقلاب اسلامی رسانه‌های غربی در راستای تخریب باورهای مردم به گونه‌ای تاریخ را تحریف می‌کنند که گویی قبل از انقلاب مردم در بهشت زندگی می‌کرده‌اند.

عبادی با بیان اینکه سرعت رشد علمی در ایران ۱۱ برابر متوسط جهانی است، افزود: راه‌های اصلی و فرعی کشور نسبت به پیش از انقلاب ۳۸ برابر شده و میزان دسترسی دانش‌آموزان به مدارس و مراکز آموزشی با زمان رژیم پهلوی قابل مقایسه نیست.

وی تصریح کرد: غربی‌ها خواستار دولت و ملتی ضعیف و دنبال کننده خواست غربی‌ها هستند اما ایرانیان هیچ‌گاه عزت انقلابی خود را از دست نخواهند داد.

امام جمعه موقت بیرجند اشاره‌ای به روز نیروی هوایی کرد و ادامه داد: همافران ارتش در سال ۵۷ با امام خمینی (ره) دیدار کردند که در آن شرایط رژیم پهلوی کار بسیار بزرگی کردند و اعلام حمایت و همبستگی آنان بسیار مؤثر بود.

عبادی با بیان این‌که پیشرفت‌های امروز ایران موجب حسادت دشمنان است، یادآور شد: به همین دلیل دشمنان می‌خواهند مردم را تحت فشار بگذارند تا دست از انقلاب بردارند و دوباره به دوران ذلت بار برگردند اما ملت ایران باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهند که هیهات من الذله.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باید باشکوه‌تر از همیشه برگزار شود

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به آغاز چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باید باشکوه‌تر از همیشه برگزار شود.

به گزارش تیتربرتر، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در خطبه‌های این هفته سمنان اظهار کرد: دشمنان انقلاب در این چهل سال دسیسه‌های زیادی بر علیه این تظام تدارک دیدند.

وی با اذعان به این‌که دشمنان حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را رصد می‌کنند، ادامه داد: آنها با رصد راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌خواهند تأثیر تحریم‌ها بر اراده ملت را بسنجند برای همین باید همه مردم در صحنه حضور داشته و همچون سال‌های پیش مشت محکمی بر دهان استکبار و خصوصاً امریکا بکوبند.

امام جمعه سمنان با اشاره به تداوم دشمنی‌های دنیای استکبار با انقلاب مردم ایران گفت: انقلاب اسلامی در این چهار دهه از گردنه‌های بسیاری به سلامتی عبور کرده است.

وی با بیان این‌که ۴۰ سالگی سن تکامل است خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی امروز به کمال و تکامل رسیده و دشمنان قادر نیستند به آن آسیب زیادی بزنند.

شاهچراغی به تقارن ایام چهل سالگی انقلاب با ایام فاطمیه اشاره و ضمن تسلیت ایام شهادت بزرگ بانوی اسلام تصریح کرد: در برنامه‌های دهه فجر باید شأن و منزلت ایام فاطمیه حفظ شود.

وی از امام خمینی به عنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی نام برد و بیان کرد: انقلاب اسلامی مردم ایران کار یک نفر نبود و همه در تحقق آن به رهبری و جلوداری امام (ره) سهیم بودند.

امام جمعه سنندج: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک وظیفه همگانی است

امام جمعه سنندج با اشاره به این‌که ملت ایران وظیفه‌شناس و قدردان نظام هستند، گفت: حضور باشکوه و حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه یک وظیفه همگانی است.

به گزارش تیتربرتر، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امام جمعه سنندج امروز، ۱۹ بهمن ماه در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اظهار کرد: انقلاب اسلامی نتیجه مجاهدت و فداکاری و خون هزاران شهیدی است که برای حفاظت و حراست از نظام و انقلاب تا پای جان ایستادگی کردند.

وی با اشاره به این‌که مردم با شرکت با شکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن باردیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند، افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده این امر است که همچنان مردم حامی انقلاب بوده و اجازه دست درازی به خاک ایران را به هیچ قدرتی نخواهند داد.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه ملت ایران وظیفه‌شناس و قدر دان نظام هستند، گفت: حضور باشکوه و حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه یک وظیفه همگانی است.

وی با بیان این‌که حضور باشکوه ملت در این راهپیمایی، مأیوس کننده دشمنان از جمله آمریکاست، اعلام کرد: مردم کردستان در طول چهل سال انقلاب اسلامی در تمام صحنه‌ها حضوری پرشکوهی داشته بار دیگر وفاداری و عشق خود به نظام و انقلاب را با شکوه‌تر از همیشه به نمایش می‌گذارند.

خطیب جمعه ورامین: در حوزه فرهنگ به اسم فیلم و تئاتر و جشنواره شاهد تهاجم هستیم

حجت‌الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه ورامین طی سخنانی با بیان این که فاطمیه و ایام شهادت حضرت زهرا (س) باید گرامی داشته شود، گفت: تمامی هیئات و مساجد برای حضرت زهرا (س) اقامه عزا کنند و پیام رسان فاطمیه باشند.

به گزارش تیتربرتر از منطقه ورامین، وی افتخارات نظام اسلامی را مورد اشاره قرار داد و گفت: امروز دیگر دشمنان زورشان به این کشور نمی‌رسد، گذشت آن زمان که سیم خاردار را وارد می‌کردیم، امروز موشک ۲ هزار کیلومتری داریم، که اگر اسرائیل دست از پا خطا کند، به تعبیر مقام معظم رهبری تل آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد.

رئیس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران به دشمنی‌ها علیه انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال اشاره کرد و گفت: ۱۷ هزار شهید ترور، کودتاها، فتنه‌ها، نفوذی‌ها، منافقین و سلطنت طلب‌ها در این سال‌ها خیانت‌های فراوانی به این انقلاب کردند، که اگر عنایت امام عصر (عج) و اطاعت مردم از ولایت نبود، این انقلاب زمین گیر می‌شد، اما امروز با لطف الهی شاهد اقتدار نظام اسلامی در زمینه‌های گوناگون هستیم.

خطیب جمعه ورامین گفت: در کنار توفیقات و عزت آفرینی انقلاب اسلامی دشمن غدار و حیله گر، با دلارهای نفتی آل سعود و غول رسانه‌ای و عمرو عاص‌های زمان، به جنگ انقلاب آمدند و امروز جنگ را بر اقتصاد و فرهنگ این کشور تحمیل کرده‌اند و در پی نفوذ در ارکان این نظام هستند.

وی گفت: در حوزه فرهنگ به اسم فیلم، تئاتر، جشنواره فجر و …شاهد تهاجم هستیم.

محمودی با اشاره به هجمه ناجوانمردانه دشمنان به ارزش‌های دینی و انقلابی گفت: در این بین متولیان فرهنگی کجا هستند؟ در حوزه فضای مجازی شاهد قلع و قمع ارزش‌ها و اعتقادات هستیم، معلوم نیست، آقایان متولی فضای مجازی دقیقاً کجا هستند؟

وی با بیان این که باب سخنرانی باز است و مسئولان به جای اجرا و حل مشکلات فقط خوب سخنرانی می‌کنند، ادامه داد: برخی از سخنرانی‌ها دردی به دردهای مردم اضافه می‌کند، امروز در حوزه اقتصادی شاهد تحمیل قراردادهای ننگین هستیم و برخی از مسئولان ساده لوح می‌گویند، این قراردادها مشکلات ما و تحریم‌ها را حل می‌کند.

امام جمعه موقت ورامین خطاب به مسئولان کشور، به ویژه در قوه مجریه گفت: چرا در حوزه اقتصادی تدبیری نمی‌بینیم و در مدیریت اقتصادی از تفکر انقلابی بهره نمی‌گیریم؟ چرا باید بعد از ۴۰ سال عزت انقلاب تحت الشعاع صف گوشت‌های وارداتی قرار گیرد، این چه بلایی است، که بر سر پول ایران آورده شده است؟

وی سپس با انتقاد از این که برخی مدیران درد دل مردم را احساس نمی‌کنند، گفت: به نجومی بگیرها، نفوذی‌ها، چند تابعیتی‌ها، آمریکا و اروپا عرض می‌کنم، که این اقدامات ما را آزار می‌دهد، اما اگر فکر می‌کنید، با این روش‌ها می‌توانید، ملت ایران را از اسلام، انقلاب و ولایت جدا کنید، کور خوانده‌اید، ملت ایران رنج‌ها و سختی‌ها را تحمل می‌کنند، اما با تمام وجود و تا آخرین قطره خون از اسلام و ولایت پاسداری خواهند کرد.

خطیب جمعه اهواز: دولت خسارت‌های واردشده به مردم سیل‌زده خوزستان را جبران کند

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به خواسته‌های مردم سیل‌زده استان خوزستان گفت: آن‌ها دو خواسته مهم مبنی بر لایروبی رودخانه‌های کرخه، دز و کارون و هم‌چنین پرداخت خسارت‌های وارد شده به مردم سیل‌زده از سوی دولت را دارند.

به گزارش تیتربرتر، آیت‌الله محسن حیدری در خطبه‌های نماز جمعه امروز، ۱۹ بهمن‌ماه اهواز با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: امروز یادآور اعلام همبستگی همافران با امام راحل در سال ۵۷ است که به همین جهت به نام روز نیروی هوایی نامگذاری شده است. شنبه ۲۰ بهمن سالروز شهادت حضرت زهرا (س) است و این مناسبت را تسلیت می‌گوئیم؛ ایشان حلقه وصل نبوت و امامت و برهان قاطع شیعه و اسوه همه انسان‌های پاک است. همچنین این روز آغاز عملیات والفجر ۸ در فاو و روز حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. روز ۲۱ بهمن هم روز شکسته شدن حکومت نظامی به فرمان امام راحل است که زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی به سیل اخیر در برخی از شهرهای استان خوزستان اشاره و تصریح کرد: سیلابی که در برخی از شهرهای استان ایجاد شد با همت مسئولان و همکاری خوب مردم مخصوصاً در شهر رفیع، مدیریت شد. در سال ۹۵ مازندران سیل آمد، ۱۰ روز بعد هیئت دولت پرداخت همه خسارت‌ها به مردم را تصویب کرد اما در خوزستان چرا این اتفاق نیفتاد؟ در شعیبیه سال ۹۵ سیل اتفاق افتاد اما تاکنون خسارت‌های آنها پرداخت نشده است. از دولت می‌خواهیم نسبت به کشاورزان خوزستانی بی‌مهری و بی‌عنایتی نداشته باشند.

حیدری افزود: با حضور در میان مردم سیل‌زده خواسته‌های آنها را شنیدیم؛ آنها دو خواسته مهم داشتند که اولین آن لایروبی رودخانه‌های کرخه، دز و کارون است؛ اگر سازمان آب و برق به وظیفه خودش عمل کرده بود سیل هیچ خسارتی وارد نمی‌کرد اما در نتیجه کوتاهی آنها این فاجعه به بار آمد. لذا به آنها هشدار می‌دهیم که به وظیفه خودتان عمل کنید وگرنه باید پاسخ مردم را بدهید و از مسئولان استانی و کشوری می‌خواهیم بر این دستگاه‌ها فشار وارد کنند تا به وظیفه خودشان عمل کنند.

امام جمعه موقت اهواز بیان کرد: هم‌چنین خواسته دوم مردم سیل‌زده پرداخت جبران خسارت‌های وارد شده به مردم است؛ خوشبختانه در این سیل خسارت جانی نداشتیم اما خانه‌ها و زمین‌های زراعی مردم زیر آب رفت و دولت باید خسارت آنها را جبران کند.

امام جمعه گرگان: ۲۲ بهمن روز نشان‌دادن یکپارچگی مردم با نظام است

امام جمعه گرگان گفت: مردم نارسایی‌های اقتصادی و معیشتی دارند اما هرگز با تداوم نظام اسلامی مشکلی ندارند و حاضر نیستند بار دیگر عرصه را برای ورود آمریکا و دیگر کشورهای استکباری به کشور هموار کنند.

به گزارش تیتربرتر، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گرگان اظهار کرد: انقلاب برای ما استقلال و عزت و تأثیرگذاری در منطقه به ارمغان آورده و با وجود تمام مشکلات مردم در صحنه حضور دارند.

وی بیان کرد: مسئولان دیپلماسی و سیاست خارجه کشورمان دائماً با کشورها و دولت‌های مختلف ارتباط برقرار می‌کنند و حضور گسترده و پشتیبانی مردم، آنها را هم سرفراز و سربلند می‌کند.

نماینده ولی فقیه در گلستان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی برای ما در استان گلستان به همراه آورده و محصولات کشاورزی ما از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن به بیش از ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تن افزایش یافته است.

نورمفیدی گفت: در سال ۱۳۵۷، ۱۵۰ روستای گلستان از نعمت آب شرب برخوردار بودند که این مهم بعد از انقلاب اسلامی به ۸۹۷ روستا افزایش یافته است.

امام جمعه گرگان با اشاره به روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: امام خمینی (ره) از ارتش خواست که به مردم بپیوند و پیوستن همافران به انقلاب اسلامی مانع از جلوگیری کودتاه نظامی در کشور شد.




+ 13
مخالفم - 11
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری