پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ ۱۳:۳۶
۵
۰
نسخه چاپی

اقتصاد مقاومتی تنها راه پیروزی ملت ایران در جنگ اقتصادی است

امام جمعه بوشهر گفت:اقتصاد مقاومتی، مدیریت جهادی و انقلابی و پیروی از رهبر معظم انقلاب تنها راه پیروزی ملت ایران در مقابل جنگ اقتصادی است.


اقتصاد مقاومتی تنها راه پیروزی ملت ایران در جنگ اقتصادی است

به گزارش تیتربرتر از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: دشمنان طی ۴۰ سال عمر انقلاب اسلامی تلاش گسترده‌ای برای توقف این حرکت داشته‌اند اما انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردم در همه صحنه‌ها در مقابل دسیسه‌ها و دشمنی‌های ۴۰ ساله استکبار جهانی سرافراز و پیروز بوده است.

امام جمعه بوشهر ابراز کرد: دهه پنجم انقلاب دهه عقلانیت، رشد، مدیریت و بصیرت سیاسی در عرصه‌های داخلی و خارجی است. در دهه پنجم انقلاب باید رویش‌های انقلاب وارد عرصه شوند و مدیریت آنان باید با انگیزه انقلابی مورد توجه قرار گیرد.

صفایی بوشهری بیان کرد: جوهره انقلاب اسلامی با استقلال طلبی، مردم سالاری، مدیریت دانش بنیان، رشد و پیشرفت، تمدن آفرینی و عدالت گری گره خورده است و این انقلاب با روحیه استکبار جهانی یعنی چپاول‌گری ثروت‌ها و تسلط در مراکز قدرت متضاد است.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: دشمنان همه تلاش خود را برای شکست دادن این انقلاب به کار گرفته‌اند اما همه دسیسه‌های دشمنان در طول چهار دهه گذشته با شکست روبه رو شده است.انقلاب اسلامی باعث مرگ تدریجی تفکر سرمایه ‌گذاری غرب و مارکسیسم شرق است و همه تئوریسین‌های جهان غرب به این موضوع تاکید دارند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به توسعه و پیشرفت کشور و ایستادگی مقابل استکبار جهانی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی، مدیریت جهادی و انقلابی و پیروی از رهبر معظم انقلاب تنها راه پیروزی ملت ایران در مقابل جنگ اقتصادی است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به تحمیل جنگ هشت‌ساله بر علیه ملت ایران اسلامی و ترور و تحریم و تهدیدهای دشمنان گفت: ایران اسلامی با تکیه بر توان داخلی حرکت کرد و افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح های مختلف در سراسر کشور نمادی از این پیشرفت است.

انتهای پیام/ق

 




+ 5
مخالفم - 5
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری