پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ ۱۵:۳۶
۶
۰
نسخه چاپی

مارادونای چینی چهل میلیون بیننده را پای تلویزیون کشاند

مارادونای چینی چهل میلیون بیننده را پای تلویزیون کشاند
وو لی، بازیکن چینی باشگاه اسپانیول، که به مارادونای چینی معروف است، در اولین بازی خود با پیراهن این تیم تنها 12 دقیقه به میدان رفت ولی باعث شد 40 میلیون بیننده چینی این بازی را از تلویزیون تماشا کنند.

وو لی، ملقب به مارادونای چینی در ماه ژانویه با قراردادی به ارزش 1.8 میلیون پوند از باشگاه چینی شانگهای به اسپانیول پیوست. این مهاجم ملی‌پوش و 27ساله چینی در اولین دیدار خود با پیراهن اسپانیول در لالیگا، تنها 12 دقیقه به میدان رفت ولی همین دقایق اندک باعث شد 40 میلیون بیننده چینی این بازی را از تلویزیون تماشا کنند.

این برای اولین بار بود که یک بازی اسپانیول در خارج از اسپانیا این تعداد بیننده تلویزیونی داشت. 40 میلیون چینی پای تلویزیون نشستند و بازی اسپانیول و ویارئال را تماشا کردند تا شاهد بازی ستاره هموطن خود، وو لی، باشند.

در جریان این بازی, وو لی به عنوان  بازیکن تعویضی به میدان رفت و 12 دقیقه بازی کرد و در پایان بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید, به گزارش روزنامه اسپانیایی مارکا، این در حالی است که مجموع کل بیننده‌های تلویزیونی 17 بازی اسپانیول در فصل جدید لالیگا چیزی حدود 7 میلیون نفر بوده ولی در این بازی، مارادونای چینی به تنهایی 40 میلیون نفر بیننده تلویزیونی برای اسپانیول دست و پا کرده است

www.titrebartar.com

 



+ 6
مخالفم - 12
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری