پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ ۲۱:۵۱
۷
۰
نسخه چاپی

وزیر کشور: ۲۲ بهمن نماد وحدت، ایستادگی و اقتدار ملت ایران اسلامی است

وزیر کشور ۲۲ بهمن را نماد وحدت، ایستادگی و اقتدار ملت ایران اسلامی دانست و گفت: حضور مردم در این روز می‌تواند یک پیام برای همه جهانیان دارد و آن اتحاد، وحدت، مقاومت و ایستادگی و رویارویی با همه کسانی است که نسبت به انقلاب، مردم و اعتقاداتشان عناد و دشمنی دارند.


تقدیم حکم شهردار تهران به محمد علی افشانی توسط وزیر کشور

به گزارش تیتربرتر، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه شرکت در اجتماع بزرگ فاطمیون شهرستان رامسر در مصلی جوادالائمه، اظهار کرد: ۲۲ بهمن به فرمایش حضرت امام (ره) یوم الله است و در حقیقت روز انقلاب اسلامی و پیروزی مردم معتقد، مسلمان و انقلابی ایران اسلامی محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ۲۲ بهمن نماد مقاومت، ایستادگی، اقتدار، عدالت و پیشرفت است، گفت: حضور مردم در این روز می‌تواند یک پیام برای همه جهانیان داشته باشد و آن اتحاد، وحدت، مقاومت و ایستادگی و رویارویی با همه کسانی است که نسبت به انقلاب، مردم و اعتقاداتشان عناد و دشمنی دارند.

وزیر کشور افزود: یقیناً مردم ایران اسلامی با شرکت مقتدرانه، شکوهمند و حماسی، کام دشمنان انقلاب را تلخ و کام دوستداران و دلدادگان انقلاب و نظام را شیرین خواهند کرد و مشتی محکم بر دهان یاوه گویان می‌زنند.

به گزارش تیتربرتر مازندران، عبدالرضا رحمانی فضلی که برای شرکت در همایش شهرداران و دهیاران مازندران به رامسر سفر کرد، در روز شهادت دخت گرامی نبی اکرم، حضرت فاطمه زهرا (س) در اجتماع بزرگ فاطمیون این شهرستان حضور یافت.





+ 7
مخالفم - 12
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری