پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ۰۵:۵۷
۷
۰
نسخه چاپی

امیدوارم در مجارستان خودم را اثبات کنم/کشتی نیاز به آرامش دارد

تنها مدال‌آور تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابتهای جهانی ۲۰۱۸ مجارستان گفت: امیدوارم بتوانم با حضور در تورنمنت‌های بین المللی پیش رو خودم را اثبات کنم.


امیدوارم در مجارستان خودم را اثبات کنم/کشتی نیاز به آرامش دارد

مهدی علیاری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تمرینات خوبی را در اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی پشت سرگذاشته، اظهار داشت: هیچگاه از تمرینات دور نبودم و همواره چه در اردوهای تیم ملی و چه زمانی که به هر دلیلی به اردوها دعوت نشدم، بدنم را در حد مطلوب نگه داشتم. طبیعتا این موضوع در رسیدن من به شرایط ایده آل تاثیر زیادی دارد و می توان با آمادگی و ذهنیت بهتری به روزهای اوج بازگردم.

وی ادامه داد: تا این مرحله از تمرینات تمام تلاشم را در طول برگزاری اردوهای تیم ملی به کار گرفته ام و حالا منتظر آن هستم تا خودم را در یک میدان بین المللی محک بزنم. گویا کادر فنی در نظر دارد تیمی منتخب از فرنگی‌کاران را به رقابتهای جام جایزه بزرگ مجارستان اعزام کند که امیدوارم بتوانم در ترکیب این تیم قرار بگیرم و در این مسابقات به میدان بروم.

دارنده مدال برنز رقابتهای جهانی ۲۰۱۸ مجارستان در خصوص ناکامی تیم ملی در این پیکارها و تغییر و تحولات بعدی در کادر فنی گفت: قصد ندارم به جزئیات این اتفاق بپردازم اما آنچه مسلم است با تغییر و تحولات اخیر در کادر فنی و حضور محمد بنا در راس امور تیم ملی تمامی فرنگی‌کاران فقط و فقط به فکر جبران ناکامی مجارستان هستند. اردونشینان تیم ملی با تمام وجود تمرین می کنند تا ایران دوباره با درخشش در میادین بزرگ بین المللی به دوران اوج و طلایی خود بازگردد.

علیاری در پایان خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه های اهالی کشتی روشن نشدن تکلیف مجمع عمومی و عدم برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کشتی است که امیدوارم زمان برگزاری انتخابات هر چه زودتر از سوی وزارت ورزش مشخص شود. بدیهی است با مشخص شدن تکلیف رئیس فدراسیون کشتی، سیستم اجرایی و تمامی متولیان کشتی نیز با آرامش و اطمینان خاطر بیشتری در مسئولیت‌های خود حضور می یابند و امور جاری کشتی بهتر و مطمئن تر پیش می رود.




+ 7
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری