پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ۰۵:۰۳
۷
۰
نسخه چاپی

روند امیدوار کننده نساجی در لیگ ادامه خواهد داشت

قائمشهر- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت، بازی خوب و برگشتی که نساجی در نیمه دوم بازی برابر تراکتورسازی تبریز داشت همه را به آینده در لیگ امیدوار کرد.


روند امیدوار کننده نساجی در لیگ ادامه خواهد داشت

به گزارش خبرنگارمهر، مجید جلالی شامگاه یکشنبه پس ازتساوی یک بریک تیمش نساجی مازندران برابر میهمانش تراکتورسازی تبریز درجمع خبرنگاران افزود: بسیار خوشحالم که با کمک هواداران و حمایت خوبی که اونها از  تیم ما داشتند شایستگی های خودشان را نشان دادند.

وی ادامه داد: در مدت زمان کوتاهی که با تیم نسلجی بودم براساس تمرینی که داشتیم عمل کردیم و خوشحالم که روند شکست ناپذیری نساجی ادامه پیدا کرد.

 داور سعی داشت منصفانه عمل کند

سرمربی تیم نساجی در خصوص قضاوت سیدعلی داور این مسابقه نیز گفت: داور بازی سعی کرد که خیلی منصفانه عمل کند و من دوست دارم همه داورانی که در جو ورزشگاهی مثل قائمشهر، تبریز و اصفهان قرار می گیرند، بدون جانبداری از تیم خاصی قضاوت کنند.

جلالی گفت: در مورد پنالتی های نگرفته داور به نفع ما یا تراکتور من صحنه های مربوط را ندیدم و باید بعد ببینم و نظر بدهم.

تشکر از حمایت تماشاگران

سرمربی تیم نساجی همچنین از حمایت تماشاگران قائمشهر در این بازی قدردانی کرد وگفت: تماشاگران ما عالی بودند و از فضایی که مسئولان باشگاه فراهم کردن تشکر میکنم.

جلالی افزود: از بازیکنان تیم خودم هم ممنونم که با وجود زمان کوتاهی که باهم بودیم  متعدانه کارکردند و برابر تیم باتجربه ای همچون تراکتورسازی توانستند به خوبی نقش خودشان را به درستی انجام بدهند.

تیم نساجی مازندران در درچارچوب هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه کشور یکشنبه شب در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم پرستاره تراکتورسازی تبریز بود ودرنهایت با نتیجه یک بریک برابر میهمان مدعی خود دست یافت.

درهفته هجدهم این مسابقات روز جمعه ۲۶بهمن تیم تراکتورسازی تبریز درحساس ترین دیدار این هفته میزبان تیم استقلال تهران است و نساجی مازندران هم در دیداری بیرون از خانه به مصاف تیم پارس جنوبی جم خواهد رفت.




+ 7
مخالفم - 7
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری