پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ۱۷:۰۶
۶
۰
نسخه چاپی

انقلاب اسلامی 40 ساله شد/ حضور از مردم، برف شادی از خدا

چهلمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سراسر کشور در حال برگزاری است، همه ایرانیان دل شاد از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی‌شان آمده‌اند تا زیباترین حس جمعی خود را به اشتراک بگذارند.


انقلاب اسلامی 40 ساله شد/ حضور از مردم، برف شادی از خدا

به گزارش تیتربرتر، چهلمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سراسر کشور در حال برگزاری است. همه ایرانیان دل شاد از استقلال آزادی و جمهوری اسلامی‌شان آمده‌اند تا زیباترین حس جمعی خود را به اشتراک بگذارند. حسی که هیچ پیامرسان مجازی نمی‌تواند منتقل کند و باید یک حضور واقعی آن را حس کند. امروز تهران مرکز عالم است و تمام شهرستان‌ها کم از تهران ندارند.

خیابان امام رضای مشهد سرشار از شور انقلابی

در ابتدای خیابان امام رضا(ع) گروه سرود نوجوانان بسیجی با هیجانی وصف ناشدنی به اجرای سرودهای انقلابی پرداختند و عده‌ای هم با تلفن‌های همراه خود در حال ثبت این تصاویر هستند، بازار سلفی گرفتن داغ است و هر فرد به نوعی در تلاش ثبت حضور خود در این حماسه ملی است.

رنگین کمان اقوام در راهپیمایی خوزستان

حضور اقوام مختلف اعم از عرب، فارس، لر و بختیاری در راهپیمایی مرکز استان خوزستان که «رنگین کمان اقوام» نام گرفته، مشهود است که همدوش و همگام با هم به میدان آمده‌اند تا وحدت و انسجام خود را در پاسداری از آرمان‌های انقلاب به نمایش بگذارند.

 

 

باران هم‌پای حماسه عظیم مردم اصفهان در جشن انقلاب

میدان امام امروز شاهد حضور مردمی است که بسیاری شان امام را ندیدند اما می‌آیند تا اعلام کنند، راهی که از بهمن 57 آغاز شده را ادامه می‌دهند، همان بهمنی که 40 سال قبل امام و امت، تخت 2500 ساله پادشاهان را درهم شکستند.

نم باران صبحگاهی هم آلودگی هوا را کاهش داده و هم زمین را برای مردم انقلابی این شهر شسته است، این مردم سال‌های قبل و در بسیاری از شهرها نشان داده‌اند برف سنگین هم نمی‌تواند از حضورشان در این مانور اقتدار جلوگیری کند.

طنین مرگ بر آمریکا در ساحل خلیج فارس

راهپیمایی 22 بهمن در بندرعباس مرکز استان هرمزگان از مسیر بلوار ساحلی اسکله شهید حقانی آغاز شد و زن و مرد، پیر و جوان، شیعه و سنی، طلبه و دانشجو و ... آمده‌اند تا شکوه انقلاب را موج موج بر کرانه‌های خلیج فارس آسمانی‌تر از همیشه نشان دهند. 

راهپیمایان با سردادن شعار‌هایی هم چون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، «حیدری‌ام حیدری، فدایی رهبری‌ام»، «لبیک یا خامنه ای لبیک یاحسین است»، «ما حامی مظلوم در جهانیم، در عرصه جهاد، بی‌امانیم» «حزب‌الله حزب‌الله پرچمدار روح الله» «نام شهیدان بود نماد قدرت ما» «راه نجات امت، ولایت، ولایت» و ... در حال طی مسیرهای راهپیمایی هستند.

اصناف مازندران کیک 40 متری توزیع کردند

مردم مازندران یادشان هست آن همدلی‌ها را، وحدت و یکدلی‌ها را و خستگی‌ها را خسته کردن و یا علی‌ گفتن‌ها را، این سال‌ها خیلی زود نگذشت و از خاطر نخواهد رفت، حالا زمان آزمون و خطا نیست، حالا زمانی برای هول و ولا نیست، حالا فصل رویش شکوه و تعقل است، حالا انقلاب ما معلم انقلاب‌هاست، خالص و عاری از رنگ و لعاب‌هاست، حالا فصل کوشش و جوشش و امید است، فصل روزهای سبز و آبی و سپید است.

کیک ۴۰ متری جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی که به همت اصناف مرکز مازندران تهیه شده است همزمان با آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن رونمایی شد

حماسه کهگیلویه‌و‌بویراحمدی‌ها زیر برف

آنچه بیش از همه در خیابان‌های شهر یاسوج جلوه می‌کند حضور زنان و مردانی است که بارش شدید برف و سرمای هوا هم آنان را از حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن منع نکرد و آنها آمده‌اند تا بگویند همچنان حضور دارند و مشکلات هرگز آنها را از آرمان‌های انقلاب دور نخواهد کرد.

همدانی‌ها شادی را از آسمان گرفتند

همدانی‌ها نیز با حضور در راهپیمایی 22 بهمن امروز جلوه‌ای از وحدت ملی را به نمایش گذاشتند. مردم این استان اعم از فارس و لر و ترک همه باهم دست در دست یکدیگر عشق به اسلام و ایران و انقلاب را فریاد زدند. 

 

شور مضاعف دیار باران در جشن 40 سالگی انقلاب

مردم سرزمین پاک، سبز و مقدس میرزا کوچک خان جنگلی در جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی با حضور آگاهانه، بصیر و منحصربه‌فردشان، نقش گران‌قدر خود را درصحنه گسترده عبادی سیاسی جمهوری اسلامی ایران نقاشی کردند و با شعارهای انقلابی، ولایی، ضد استعماری، استثماری و استکباری اثبات کردند که همچون ۴۰ سال گذشته عهد و پیمانی که با امام امت بسته‌اند پای بندند

حضور حماسی اهالی دیار پهلوانان، کرمانشاه در راهپیمایی 22 بهمن

اقوام و مذاهب مختلف استان کرمانشاه؛ فارس، کرد، لک، ترک، شیعه، سنی و اهل‌ حق، همدوش و همگام با هم به میدان آمده‌اند تا بگویند، 22 بهمن تجلی وحدت و انسجام ملت ایران است «22 بهمن نماد دین است/ عامل اتحاد مسلمین است».

راهپیمایان کرمانشاهی با مشت‌های گره کرده آمده‌اند تا با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» ضمن اعلام برائت از استکبار جهانی، بگویند انقلاب اسلامی ایران انقلابی بی‌همتاست «کجاست آن مزدور آمریکایی/ تا که ببیند نصرت خدایی».

همگان می‌دانند، دنیا چشم به حضور آنان در صحنه دوخته است، آمده‌اند تا بگویند 22 بهمن تماشایی‌ترین روز تارک انقلاب اسلامی است «ما همه سرباز توییم خامنه‌ای/ گوش به فرمان توییم خامنه‌ای».

کرمانشاهیان آمده‌اند تا رساتر از همیشه فریاد زنند مشکلات معیشتی تاثیر و خللی بر حضور در این روز عظیم ندارد، آمده‌اند تا بگویند «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست» «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم آماده»

چهل سال از رشادت‌های مردمی در نفی استبداد طاغوت و استقرار نظام اسلامی می‌گذرد، در طی این سال‌ها روز به روز بر دشمنی دشمنان با ملت سرافراز ایران افزوده شده حال امروز همه به صحنه آمده‌اند تا بگویند «این سخن رهبر انقلاب است/ دشمنی آمریکا افتخار است».

آمده‌اند تا بگویند جدایی میان امت رهبری نیست؛ آمده‌اند تا بگویند رهبر انقلاب«راهپیمایی 22 بهمن یکی از شگفتی‌سازی‌هاست؛ مثل خود انقلاب» «تا پای جان حامی انقلابیم/ پیرو خط رهبر و امامیم».

 

در حال به‌روزرسانی . . . 




+ 6
مخالفم - 10
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری