پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ۱۷:۴۸
۱۱
۰
نسخه چاپی

سخنان رئیس جمهور باعث زیر سوال بردن زحمات پزشکان می‌شود

یک جراح با بیان اینکه پزشکان همواره با فداکاری به بیماران خدمت کرده‌اند گفت: صحبت‌های اخیر رئیس جمهور باعث زیر سوال بردن خدمات و زحمات پزشکان می‌شود.


سخنان رئیس جمهور باعث زیر سوال بردن زحمات پزشکان می‌شود

علی عباس‌پور جراح و حقوقدان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص صحبت‌های اخیر رئیس جمهور درباره عملکرد پزشکان در داخل و خارج از کشور گفت: صحبت های اخیر رئیس جمهور نشان می دهد که ایشان هیچ اشرافی به سیستم پزشکی ندارد.

وی با بیان اینکه پزشکان از انجام اعمالی مانند پانسمان، تزریق و دیگر موارد ابایی ندارند، عنوان کرد: گاهی پزشکان کارهایی پایین تر از این موارد را هم انجام می‌دهند اما به طور کلی در همه سیستم ها و در سیستم پزشکی نیز یک تقسیم بندی وجود داشته و هرکس وظایف خود را دارد.  پرستار، بهیار، پزشک و جراح هرکدام اعمال خود را انجام می‌دهند و همگی در خدمت بیماران هستند و این طبق یک تقسیم بندی است.

وی با اشاره به اینکه سخنان اخیر روحانی در جایگاه رئیس جمهور گفته های دقیقی نبود، تصریح کرد: رئیس جمهور باید در سخنان خود تجدید نظر کند و چرا که استفاده از این الفاظ و تعابیر و در شان یک رئیس جمهور و جامعه پزشکی نیست.

عباسی با بیان اینکه گفته های رئیس جمهور موجب مکدر شدن خاطر جامعه پزشکی شده است، عنوان کرد: پزشکان همواره با فداکاری به بیماران خدمت کرده اند اما استفاده از این الفاظ برای آنان، موجب زیر سوال بردن خدمات و زحمات پزشکان می شود. پیشنهاد میکنیم رئیس‌جمهور در سخنان خود نسبت به جامعه پزشکی تجدیدنظر کنند.  
 




+ 11
مخالفم - 10
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری