پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ۱۸:۳۶
۱۱
۰
نسخه چاپی

حماسه حضور ۹۰۰ شهر در قاب تلویزیون/۱۳۰۰دوربین به میان مردم رفتند

رییس مرکز سیمای استان‌های صداوسیما اعلام کرد که ۱۳۰۰دوربین به همراه چند هزار دوربین مردمی راهپیمایی ۲۲ بهمن را پوشش دادند.


حماسه حضور ۹۰۰ شهر در قاب تلویزیون/۱۳۰۰دوربین به میان مردم رفتند

سیدعباس فاطمی رییس مرکز سیمای استان های صداوسیما در  گفتگو با خبرنگار مهر درباره پوشش خبری مراکز استانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: با برنامه ریزی هایی که از قبل صورت گرفته بود قرار شد در قالب ستاد چهل سالگی انقلاب از ۹۰۰ شهر و تعدادی روستای بزرگ گزارش خبری داشته باشیم.

وی ادامه داد: در پوشش خبری این شهرها، بسیج نیروی انسانی، خبرنگاران افتخاری و ... نیز کمک کردند و به این ترتیب بیش از ۷ هزار نیرو در میدان بودند. همچنین بیش از ۱۰۰ نفر در ستاد معاونت امور استان ها به ثبت و ضبط تصاویر مردم مشغول شدند.  

فاطمی اعلام کرد: برای پوشش خبری راهپیمایی ۲۲ بهمن، حدود ۵۴۰۰ نفر در سیمای مراکز استان ها و ۱۶۰۰ نفر در حوزه فنی و خبر درگیر کار شدند.  

رییس مرکز سیمای استان های صداوسیما تصریح کرد: ۳۳ شبکه استانی از ۸ صبح به پوشش این راهپیمایی پرداختند که از این میان پنج شبکه از هفت و نیم صبح از مشهد، استان مرکزی و شهرهایی مثل خوزستان به پوشش زنده مراسم اقدام کردند. این شبکه های استانی هر یک سه و نیم ساعت پخش زنده داشتند که در حدود ۷ هزار دقیقه می شد و از شبکه های ملی و سراسری نیز این تصاویر استانی روی آنتن رفت.  

فاطمی همچنین با اشاره به تجهیزات فنی در ۲۲ بهمن عنوان کرد: ۱۳۰۰ دوربین حرفه ای و بیش از چند هزار دوربین مردمی امسال برای پوشش رویداد به کار گرفته شد. دوربین های مردمی در این رویداد در قالب مسابقه «بهمن تماشایی» فعالیت کردند که با همکاری بسیج سازمان صداوسیما، بسیج رسانه و بسیج مستضعفین این مسابقه راه اندازی شد.

وی با اشاره به آثار رسیده از طریق این مسابقه مردمی عنوان کرد: تاکنون صدهزار عکس از نقاط مختلف کشور به دست ما رسیده است که به طور مثال از شهر کوچکی مثل مهاباد چند هزار عکس ارسال شده است. ما تا روزهای آینده هم می توانیم از این تصاویر استفاده کنیم تا مردم بدانند چه اتفاقی را رقم زده اند. ارسال این عکس ها در شبکه های مجازی با عنوان «بهمن تماشایی» به عددی بیش از ۲۰ هزار رسیده است.

فاطمی در پایان با اشاره به فعالیت شبکه های رادیویی استانی اعلام کرد: در حوزه صدا نیز بیش از ۴۰ رادیو استانی و شهری به پوشش راهپیمایی پرداختند و رادیونماهای ۳۳ مرکز بخشی از این تصاویر را که تولید مردم و مراکز استانی بوده است منعکس کرده اند.




+ 11
مخالفم - 9
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری