پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ۲۲:۳۰
۱۰
۰
نسخه چاپی

طراحی نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در دانشگاه فنی و حرفه‌ای

طراحی نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در دانشگاه فنی و حرفه‌ای

مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و تحول اداری و بهره‌وری دانشگاه فنی و حرفه‌ای از طراحی نرم‌افزار نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای کارکنان این دانشگاه خبر داد.

نرگس قنبری با اعلام این خبر گفت: نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای کارکنان به عنوان یک ابزار اجرایی مدیریت مشارکتی، نظام همکاری و علمی تمام اعضای یک سازمان با سطوح مختلف مدیریتی آن است و شرایطی را فراهم می‌‌‌کند تا کارکنان از طریق تفکر، بارور شوند و سازمان به پیشرفت‌‌های مورد انتظار نایل شود.

وی افزود: از جمله اهداف این نظام، می‌‌‌‌توان به فراهم کردن فضای سالم و مناسب برای بهره‌‌‌گیری از دانش، توان علمی و تجربه عملی کارکنان، تلاش در جهت حفظ حرمت و کرامت انسانی کارکنان از طریق ابراز عقاید و نظرهای خود در زمینه‌‌های شغلی و سایر فعالیت‌‌‌های موردنیاز دانشگاه و ایجاد زمینه‌‌های مناسب برای مشارکت کارکنان در تصمیم‌‌‌سازی، تصمیم‌‌گیری، اصلاح و ارتقای سطح فعالیت‌‌ها اشاره کرد.

مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و تحول اداری و بهره‌‌وری دانشگاه فنی و حرفه‌‌‌ای ادامه داد: پذیرش پیشنهاد به صورت ثبت اینترنتی از طریق سامانه جامع نظام پیشنهادها و در صورت عدم امکان برای همکاران با مراجعه حضوری افراد به دبیرخانه نظام یا تحویل و ارسال فرم از طریق پست انجام می‌‌شود و کارکنان دانشگاه می‌‌‌توانند برای اطلاع از نحوه ارسال پیشنهادهای خود به نشانی https://support.tvu.ac.ir مراجعه کنند.

قنبری اضافه کرد: اگر پیشنهادی در سطح دانشگاه قابل اعمال نباشد برای بررسی و پذیرش به وزارت متبوع یا سازمان‌‌های ذیربط ارجاع داده می‌‌‌شود. اگر پیشنهادی نیاز به مشاور یا مجری خارج از سازمان داشته باشد با تصویب و نظر شورا و صدور دستور بالاترین مقام مسئول اقدام می‌‌‌شود. همچنین اگر پیشنهاد مصوب نیاز به طی دوره آموزشی، امکانات و تجهیزات خاص و اعتبارهای مورد نیاز داشته باشد با تصویب و نظر شورا و صدور دستور بالاترین مقام مسئول تمهیدات لازم برای اعمال و اجرای آن فراهم می‌‌شود.



+ 10
مخالفم - 5
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری