پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ۰۰:۰۹
۷
۰
نسخه چاپی

نحوه‌ی حضور اصحاب رسانه در سی‌وچهارمین جشنواره موسیقی فجر

نحوه‌ی حضور اصحاب رسانه در سی‌وچهارمین جشنواره موسیقی فجر
با توجه به اتمام زمان ارسال مدارک از سوی اصحاب رسانه و بررسی آن‌ها، یک نماینده‌ از هر رسانه جهت دریافت کارت عکاسان، بلیت‌های خبرنگاران و برگه‌های آفیش فیلمبرداران اقدام نماید.

با توجه به بررسی و رصد فعالیت رسانه‌ها در حوزه موسیقی در سال جاری، روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر سهمیه‌‌ی متفاوتی برای هر رسانه در نظر گرفته است.

لازم به ذکر است یک رابط خبری از هر رسانه با همراه داشتن کارت خبرنگاری معتبر می‌تواند در سالن‌های رودکی و وحدت حضور پیدا کند و هنگام ورود به سالن از مسئول مربوطه بلیت دریافت نماید. خبرنگاران می‌توانند برای حضور در تالار وحدت با آقای مقیمی با شماره تلفن 09129479329 و برای تالار رودکی با آقای شیرازی با شماره تلفن 09366439019 تماس حاصل نمایند. خارج از این روال برای این دو سالن بلیتی در نظر گرفته نشده است.

خبرنگاران محترم رسانه‌های ایسنا، ایرنا، فارس، مهر، تسنیم، موسیقی ما، ایلنا، موسیقی ایرانیان، رسانه‌ی نوا، باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه اعتماد، روزنامه شرق، روزنامه ایران، خبرآنلاین، خبرگزاری صبا، هنرآنلاین، روزنامه جوان، موسیقی اول، روزنامه آفتاب، ریتم نو، موسیقی نو، خبرگزاری برنا، سینما پرس، روزنامه راه مردم، میزان، روزنامه همشهری، روزنامه فرهیختگان، خبرگزاری دانشجو، روزنامه هنرمند، رسانه موج، شبستان، روزنامه جام جم، روزنامه توسعه ایرانی، موسیقی فارس و نوای فارس، روز سه شنبه ۲۳ بهمن از ساعت ۱۰ الی ۱۷ برای دریافت بلیت به ستاد جشنواره مراجعه نمایند.

همچنین یک نماینده از تمام رسانه‌هایی که برای عکاسی، فیلمبرداری و تهیه گزارش رادیویی از اجراهای جشنواره موسیقی فجر درخواست داده‌اند می‌توانند در تاریخ ذکر شده برای دریافت کارت و برگه‌ی آفیش به ستاد جشنواره مراجعه کنند. 

لازم به ذکر است در یک اجرا امکان حضور دو عکاس از یک رسانه وجود ندارد.

آدرس: خیابان شهریار، روبه‌روی تالار وحدت، پشت بوستان ارفع، جنب تالار حافظ، پلاک۱ واحد ششم (طبقه پنجم)

شماره تلفن: ۰۲۱۶۶۷۰۸۸۴۶



+ 7
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری