پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ۱۵:۰۰
۷
۰
نسخه چاپی
یادداشت غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران

حضو پرشور در انتخابات، نشانه امید بخش خصوصی به آینده است

یادداشت غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران
حضور پرشور فعالان اقتصادی در نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور، نشان دهنده امیدواری آنها به آینده است.

حضور پرشور فعالان اقتصادی در نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور، نشان دهنده امیدواری آنها به آینده است. براساس گزارش‌های واصله، شور انتخاباتی در تمامی استان‌ها چشمگیرتر از دوره‌های گذشته بوده است و این حکایت از علاقه مندی فعالان بخش خصوصی به سرنوشت اقتصاد و آینده کشور دارد. این احساس مسئولیت در شرایط ویژه امروز کشور تحسین برانگیز است.

حضور پررنگ فعالان بخش خصوصی در انتخابات اخیر پیامی روشن برای سیاستمدارانی است که در جهان امروز رویکردی ظالمانه در قبال مردم ایران در پیش گرفته و برای آسیب زدن به اقتصاد ایران کمر بسته‌اند. حضور فعالان اقتصادی در صحنه انتخابات نشاندهنده آن است که علی‌رغم کاستی‌ها، بخش خصوصی کشور به آینده ایران عزیز امیدوار است و برای اصلاح امور مصمم.

حضور فعالان اقتصادی پای صندوق‌ها رای، باری سنگین بر دوش منتخبان گذاشته‌ است. منتخبان دوره نهم بدون‌شک از سنگینی این مسئولیت در شرایط خطیر امروز کشور آگاهند و برای بهبود اقتصاد و اعتلای ایران عزیر گام بر خواهند داشت.

برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک دلیلی محکم بر برگزاری سالم انتخابات و صحت این رویداد مهم بوده است. از تمامی دست‌اندرکاران این تلاش بزرگ در اتاق‌های سراسر کشور، هیات‌های نظارت و انجمن نظارت مستقر در اتاق ایران کمال تشکر و قدردانی را دارم.



+ 7
مخالفم - 9
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری