پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۵:۰۰
۶
۰
نسخه چاپی

توزیع عادلانه کالاهای اساسی، مانع از رانت‌خواری می‌شود

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: توزیع عادلانه کالاهای اساسی، مانع از رانت خواری و فساد می شود.


احمد امیرآبادی

به گزارش تیتربرتر، احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم عنوان کرد: در شرایط فعلی اقتصادی، باید توزیع را به بهترین نحو مدیریت کنیم تا نیازهای مردم تامین شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: جامعه با مشکلات زیادی دست به گریبان است، امروز افرادی به دفتر من مراجعه می کنند که می گویند ۵ ماه است گوشت مصرف نکرده اند.

وی بیان کرد: توزیع عادلانه کالاهای اساسی، مانع از رانت خواری و فساد می شود، اگر توزیع نامناسب باشد مشکلات زیادی را به بار می آورد.

امیرآبادی اظهار کرد: در سال جاری با اینکه بیش از سالهای قبل گوشت وارد کشور شد اما به دلیل عدم مدیریت لازم، در برخی از موارد شاهد رانت و ایجاد مشکلاتی برای مردم بوده ایم.

وی گفت: در حال حاضر توزیع نامناسب ارزاق و کالاهای اساسی گریبانگیر کشور شده و نارضایتی هایی را به وجود آورده است که البته بخشی از آن نیز در دست دولت نیست، همه ما وظیفه داریم در این وضعیت به کمک دولت بیائیم و این وظیفه دینی و ملی و انسانی ماست.

امیرآبادی گفت: ما انتظار داریم در مسیر حمایت از تولید، وزارت صمت دغدغه های لازم را پیگیری کند، مجلس نیز از برنامه ها و راهبردهای وزارت صمت در رفع مشکلات حمایت می کند.




+ 6
مخالفم - 5
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری