پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ۱۷:۲۴
۸
۰
نسخه چاپی

مقابل پتروشیمی از پیش بازنده نیستیم/ هر تیمی تمرکز داشته باشد صعود می‌کند

کاپیتان تیم بسکتبال نفت آبادان گفت:‌ در نیمه نهایی مقابل پتروشیمی از پیش بازنده نیستیم و اگر بازیکنان تمرکز خوبی داشته باشند، می توانیم صعود کنیم.


مقابل پتروشیمی از پیش بازنده نیستیم/ هر تیمی تمرکز داشته باشد صعود می‌کند

سعید داورپناه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد صعود نفت آبادان به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: بازی مقابل ذوب‌آهن سخت بود، در بازی رفت جدال دو تیم خیلی نزدیک بود اما در بازی برگشت خوشبختانه توانستیم با اختلاف بیشتری حریف را شکست دهیم. تیم ما هر چه بیشتر بازی می‌کند هماهنگ‌تر و آماده‌تر می‌شود. تمریناتمان هم به شکلی است که بیشتر بازی می‌کنیم.  

وی در مورد رویارویی با پتروشیمی در نیمه نهایی گفت: آنها هم تیم بسیار خوبی هستند و علاوه بر یاران خوب داخلی، یک بازیکن خارجی هم به خدمت گرفته‌اند، اما در پلی‌آف چیزی معلوم نیست و تیمی پیروز می‌شود و صعود می‌کند که خیلی حرفه‌ای کار کند و به معنای واقعی تیم باشد. 

کاپیتان تیم بسکتبال نفت آبادان تأکید کرد: ما هم هیچ وقت از پیش بازنده نیستیم، مطمئنا اگر بچه‌های ما تمرکز خوبی داشته باشند، می‌توانیم به پیروزی برسیم. تیم‌مان هماهنگی خوبی دارد و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. 

داورپناه در مورد اینکه چرا نفت آبادان برای پلی‌آف بازیکن خارجی جذب نکرد، گفت: با توجه به مشکلات مالی‌ای که وجود دارد نتوانستیم خارجی جذب کنیم، اما با همین نفرات داخلی هم حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.  

، مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال از ۲۴ فروردین آغاز می‌شود که طبق برنامه پتروشیمی با نفت آبادان و شیمیدر با شهرداری گرگان بازی می‌کنند.

انتهای پیام/ا




+ 8
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری