پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ ۲۲:۲۴
۱۳
۰
نسخه چاپی

اخطار مجلسی‌ها به روحانی و جهانگیری در خصوص ابقای پوری حسینی

چهل و سه تن از نمایندگان مجلس در نامه‌ای شدیداللحن خطاب به رییس جمهور و معاون اول وی، خواستار برکناری پوری حسینی از ریاست سازمان خصوصی‌سازی شدند.
اخطار مجلسی‌ها به روحانی و جهانگیری در خصوص ابقای پوری حسینی

چهل و سه تن از نمایندگان مجلس در نامه‌ای شدیداللحن خطاب به رییس جمهور و معاون اول وی، خواستار برکناری پوری حسینی از ریاست سازمان خصوصی‌سازی شدند و نوشتند با وجود تشکیل پرونده کیفری و ممنوع‌الخروج شدن آقای پوری حسینی، رئیس سازمان خصوصی‌سازی، علت ممانعت جنابعالی و آقای جهانگیری از عزل ایشان چیست؟

در متن این نامه که به امضای 43 نفر از نمایندگان مجلس مطابق ماده 208 آئین‌نامه داخلی مجلس نگاشته شده، آمده است:

آقای رئیس جمهور. متاسفانه بزرگترین فساد اقتصادی در دولت جنابعالی تحت عنوان خصوصی‌سازی توسط آقای پوری حسینی، همراهان و حامیان ایشان صورت پذیرفته است و دهها هزار میلیارد تومان اموال مملکت در شرکت‌های هپکو، هفت تپه، ماشین‌سازی تبریز، آلومینوم المهدی، کشت و صنعت مغان و برخی شرکت‌های بزرگ در کرمانشاه و خراسان و غیره به غارت رفته است و انسان‌های متخلف و فاقد اهلیت در بسیاری از موارد با حمایت سازمان خصوصی‌سازی مالک این شرکت‌ها و اموال شده‌اند.

با وجود این که پرونده کیفری در خصوص این خیانت بزرگ تشکیل شده و آقای پوری حسینی ممنوع‌الخروج شده است، اما متاسفانه جنابعالی و آقای جهانگیری اجازه عزل ایشان را که می‌تواند در آشکار شدن بسیاری از تخلفات در این حوزه موثر واقع شود را نمی‌دهید، علت حمایت از غارت اموال ملت چیست؟




+ 13
مخالفم - 10
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری