پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ۰۸:۳۶
۷
۰
نسخه چاپی

اصلاح قانون بانک مرکزی در دستور کار مجلس

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از اصلاح قانون بانک مرکزی و در دست بررسی بودن آن در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
اصلاح قانون بانک مرکزی در دستور کار مجلس

محمدرضا پورابراهیمی در جلسه عصر امروز شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به اصلاح ساختار نظام پولی کشور با انتقاد از وضعیت فعلی، اظهار کرد: بسیاری از مشکلات اقتصادی امروز از جمله مشکلات تولید، به دلیل مشکلات بازار پولی و ارزی است و خوشبختانه اصلاح قانون بانک مرکزی از جمله موضوعاتی است که مورد بررسی قرار گرفت و پس از پنج دهه، اصلاح این قانون در دستور کار قرار گرفت و گزارش نهایی آن آماده شده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان این که اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده نیز در مراحل پایانی است، گفت: در بهمن ماه سال گذشته اصلاحیه مورد نظر به صحن مجلس رفت و امیدواریم طی هفته‌های آتی در صحن علنی مجلس مطرح و به تصویب برسد.

وی در ادامه با اشاره به تصویب کلیاتی از بازار متشکل ارزی، از بودجه سال 98 انتقاد کرد و گفت: بودجه سال 98 متاسفانه تناسبی با وضعیت اقتصاد امروز کشور ندارد.

پورابراهیمی در پایان با تاکید بر اصلاح قانون فضای کسب و کار و بازار متشکل ارزی، گفت: استقلال بانک مرکزی یکی از موضوعات اساسی و جزء چالش‌های مهم ما در اصلاح قانون بانک مرکزی بوده و امیدواریم با اقدامات انجام شده است.




+ 7
مخالفم - 7
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری