پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۹:۲۲
۹
۰
نسخه چاپی

وان پلاس 7 پرو رقیب اس 10 سامسونگ// قیمت گوشی وان پلاس 7 پرو لو رفت

وان پلاس 7 پرو رقیب اس 10 سامسونگ// قیمت گوشی وان پلاس 7 پرو لو رفت
مشخصات منتشرشده، مجموعه‌ای از قابلیت‌های حیرت‌انگیز را برای محصول جدید چینی‌ها نوید می‌دهند. به‌علاوه، با نگاهی کلی به آن‌ها می‌توان قیمت بالایی برای وان پلاس ۷ پرو پیش‌بینی کرد. اخبار منتشرشده درباره‌ی قیمت نیز همین پیش‌بینی‌ها را تأیید می‌کنند.

وان پلاس تاکنون مشخصات متعددی از گوشی پرچم‌دار خود یعنی وان پلاس 7 پرو فاش کرده است. از میان مشخصات منتشرشده از سوی شرکت چینی مستقر در شنژن می‌توان به صفحه‌نمایش نسل جدید با نرخ بازسازی ۹۰ هرتز برای گوشی وان پلاس ۷ پرو اشاره کرد. به‌علاوه، حافظه‌ی ذخیره‌سازی نوع UFS 3.0، عدم پشتیبانی از شارژ وایرلس، هماهنگی با شبکه‌ی 5G و دوربین سه‌گانه نیز برای این گوشی تأیید شده‌اند.

ایشان آگاروال که قبلا تصاویری باکیفیت از انواع رنگ‌های محصول جدید چینی‌ها منتشر کرده بود، جزئیات قیمت وان پلاس ۷ پرو در اروپا را نیز فاش کرد. طبق ادعاهای او، قیمت گوشی بسته‌به بازار عرضه از ۶۹۹ یا ۷۰۹ یورو شروع خواهد شد. این نسخه‌ی ارزان‌قیمت دارای ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت خافظه‌ی داخلی خواهد بود که تقریبا برابر با ۶۰۳ و ۶۱۲ پوند در انگلستان قیمت خواهد داشت.

وان پلاس 7 پرو گران‌تر از گلکسی S10e خواهد بود
شرکت وان پلاس در عرضه‌ی محصول در بازارهای گوناگون اروپا، سیاست‌های متفاوتی در پیش می‌گیرد. به‌عنوان مثال، گوشی وان پلاس 6T با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قیمت ۵۸۹ یورویی دارد که با محاسبه‌ی نرخ تبدیل ارز باید در انگلستان با قیمت ۵۰۸ پوند فروخته شود؛ درحالی‌که چینی‌ها محصول خود را در آن بازار به قیمت ۵۲۹ پوند عرضه می‌کنند. به‌هرحال شاید همین روند در وان پلاس ۷ پرو هم تکرار شود و برچسب قیمتی ۶۳۹ پوند را برای این گوشی در انگلستان شاهد باشیم.

 در ادامه‌ی اطلاعات فاش‌شده می‌خوانیم که وان پلاس برای نسخه‌ی حرفه‌ای‌تر وان پلاس ۷ پرو با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، قیمت ۷۴۹ یورو را درنظر دارد. حرفه‌ای‌ترین نمونه از محصول جدید وان پلاس نیز با ۱۲ گیگابایت رم و حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود و احتمالا برچسب قیمتی ۸۱۹ یورویی خواهد داشت.

www.titrebartar.com

 

برای مقایسه‌ی قیمت محصول جدید وان پلاس باید بدانید که سامسونگ گلکسی S10e برچسب قیمتی ۷۵۹ یورو دارد. به‌بیان دیگر وان پلاس برای گوشی خود قیمتی بیشتر از ارزان‌ترین نسخه‌ی گلکسی S10 در نظر گرفته است. البته شرکت چینی محصول خود را رقیب نسخه‌های حرفه‌ای‌تر یعنی گلکسی S10 و گلکسی S10 پلاس می‌داند که با قیمت ۹۰۹ و ۱۰۰۹ یورو در بازارهای اروپایی به فروش می‌روند.

با نگاهی به قیمت گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ به این نتیجه می‌رسیم که باز هم وان پلاس قیمتی بالا را برای پرچم‌دار جدید خود درنظر گرفته است. چنین رویکردی برخلاف وعده‌های پیشین شرکتی است که محصولات خود را به‌عنوان «قاتل پرچمدارها» عرضه می‌کرد. شایان ذکر است محصول پرچم‌دار وان پلاس، سه سال پیش قیمت ۳۲۹ پوندی داشت. مراسم رونمایی از پرچم‌دار جدید وان پلاس روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد.



+ 9
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری