پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۶:۳۴
۱۰
۰
نسخه چاپی

رشد ۹ برابری کمک کمیته امداد اصفهان به مددجویان مستأجر

سه میلیارد و ۷۴ میلیون تومان کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن در سال ۹۷ به ۶ هزار و ۹۱۲ خانوار نیازمند اصفهانی پرداخت شد که نسبت به سال قبل از خود نزدیک به ۹ برابر افزایش‌یافته است.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، هادی بنایی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بابیان اینکه بیش از ۱۰۷ هزار خانوار تحت حمایت این نهاد قرار دارند، گفت: بیش از سه میلیارد و ۷۴ میلیون تومان کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن در سال ۹۷ به ۶ هزار و ۹۱۲ خانوار نیازمند اصفهانی پرداخت شد.

وی افزود: کمک‌هزینه پرداختی این نهاد درزمینهٔ اجاره و ودیعه مسکن نسبت به سال ۹۶ نزدیک به ۹ برابر افزایش‌یافته است. معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اصفهان با اشاره به تأمین هزینه اجاره و ودیعه مسکن از محل اعتبارات دولتی این نهاد، گفت: کمک‌هزینه اجاره اعطایی به هر خانوار مددجو در استان به‌طور میانگین ۱۰۰ هزار و ودیعه مسکن ۱۰ میلیون تومان است.

بنایی بابیان اینکه هزینه اجاره مسکن به‌ویژه در شهرها بسیار سنگین است، گفت: خانوارهای مستأجر تحت حمایت این نهاد برای تأمین سرپناه مناسب با مشکلات مالی زیادی روبرو هستند که حل این مشکلات نیاز به منابع مالی فراوانی دارد و از عهده این نهاد خارج است. وی با تأکید بر ضرورت هم‌افزایی و هماهنگی فعالان عرصه خیر و احسان برای تغییر رویکرد ارزاق محور در عرصه حمایت از نیازمندان، گفت: حرکت به سمت کمک‌هایی که باعث پایداری وضعیت نیازمندان می‌شود از مهم‌ترین چشم‌اندازهای کمیته امداد است و مسکن در کنار اشتغال و خودکفایی بزرگ‌ترین سهم در ایجاد پایداری در سطح زندگی مددجویان این نهاد را دارند.

بنایی با ابراز امیدواری نسبت به اقبال مردم به حمایت از تأمین مسکن نیازمندان، گفت: خیران گرامی و مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند با مراجعه به ادارات این نهاد در محل زندگی خود، شماره‌گیری کد #۰۳۱*۸۸۷۷* توسط تلفن همراه، مراجعه به پایگاه اینترنتی isfahan.emdad.ir و یا واریز به کارت با شماره ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نسبت به پرداخت کمک‌های خود در این زمینه اقدام کنند.



+ 10
مخالفم - 19
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری