پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۰۱:۱۸
۱۱
۰
نسخه چاپی

ضعف‌های اساسی استقلال مقابل العین که کار دستش نداد!

پیشکسوت استقلال معتقد است این تیم با این که مقابل العین به پیروزی رسید اما ضعف‌های مهمی در بازی با حریف اماراتی از خود نشان داد.


سعید مراغه‌چیان

سعید مراغه‌چیان، پیشکسوت استقلال ، درباره پیروزی آبی پوشان مقابل العین اظهار کرد: استقلال پس از این که در نیمه اول گل خورد از شروع مجدد و ضعف دفاعی العین استفاده کرد و به گل رسید. گل دوم هم پاتوسی پاس به عقب خوبی داد که تبریزی به گل تبدیل کرد. استقلال در نیمه دوم از نظر قوای بدنی ضعف داشت و سازمان دفاعی و نظم تاکتیکی نداشت. همچنین بازیکنان در نبردهای تن به تن برتری نداشتند و پاس‌های پر اشتباهی به یکدیگر می‌دادند. نکته منفی دیگر در بازی استقلال هم عدم بازیخوانی تیم حریف بود.

او افزود: العین در نیمه دوم وسط زمین را اختیار داشت و از چپ و راست حملات زیادی روی دروازه استقلال ایجاد کرد از طرفی استقلال دفاع پوششی خوبی انجام نداد و باعث شد روی دروازه حسینی خطر ایجاد شود. استقلال نظم تیمی و دفاعی نداشت. ما اصلاً شوت‌زن در استقلال نداریم، البته در فوتبال ما این موضوع کم دیده می‌شود. شوت‌های از راه‌های دور است که می‌تواند زمانی که بازی گره خورده، تعیین کننده باشند.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره پنالتی از دست رفته این تیم بیان کرد: ما پنالتی‌زن خوبی نداریم و فکر می‌کنم شرایط روحی و روانی بدی برای پنالتی‌زن‌های استقلال به خاطر از دست رفتن پنالتی‌های قبلی ایجاد شده است.

مراغه‌چیان در ادامه درباره فرهاد مجیدی گفت: فرهاد مجیدی جوان باشخصیت و خوبی است اما به هر حال تیم استقلال تیم بزرگی است و نباید به این زودی‌ها سرمربی‌گری این تیم را قبول می‌کرد. البته خودش این نکات را قبلاً گفته و خوشحالم که این چیزها را خودش متوجه می‌شود ولی نمی‌دانم چرا این مسئولیت را قبول کرد. در پرسپولیس می‌بینیم که کریم باقری چند سال دستیار برانکو است و ادعایی هم ندارد. مجیدی نباید سرمربی‌گری استقلال را در این شرایط قبول می‌کرد.

او با انتقاد از وضعیت چند سال اخیر استقلال تصریح کرد: نمی‌دانم چرا یک مقدار استقلال را کوچک می‌کنند. پرسپولیس چهارسال است که بهترین مربی را آورده و قهرمان شدند. به نظرم اگر شفر می‌ماند، می‌توانستیم اول یا دوم شویم. مگر در این پنج بازی چه اتفاقی رخ می‌داد که او را برکنار کردند؟ باید به او اجازه ادامه کار می‌دادند و پس از پایان لیگ تصمیم می‌گرفتند.




+ 11
مخالفم - 11
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری