پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۳۳
۷
۰
نسخه چاپی

دعوت فارابی از سینماگران برای حضور در راهپیمایی روز قدس

بنیاد سینمایی فارابی در اطلاعیه‌ای از اهالی سینما برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین و ابراز انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی دعوت کرد.


پوستر فارابی برای روز قدس

به گزارش تیتربرتر به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در متن این اطلاعیه آمده است:

روز قدس، پیام بیداری ملت‌های اسلامی و روز مقابله با مستکبران و ظالمان است و حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، مبارزه با رژیم اشغالگر قدس را در جهان گسترش داد و همه مسلمانان را برای مقابله و مبارزه با مستکبران دعوت کرد و خواستار ایجاد وحدت امت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی بود.

سرزمین قدس متعلق به مردم فلسطین است، روز قدس نماد آزادی‌خواهی جهان اسلام و روز همبستگی و یکپارچگی در برابر رژیم ضدبشری اسرائیل است.

ملت شریف ایران نیز همپای تمامی مسلمانان جهان افتخار دفاع از فلسطین مظلوم را دارند و برای دفاع از سرزمین قدس به پا خواهند خواست و بار دیگر برای آزادی قدس شریف، با آزادی خواهان و حق‌طلبان جهان هم صدا می‌شوند و اعتراض خود را علیه ظلم و جور و تجاوز رژیم صهیونیستی ابراز می‌کنند.

بنیاد سینمایی فارابی نیز ضمن دعوت از اصناف و خانواده فهیم و دردمند سینمای ایران برای حضور در این راهپیمایی، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرد.




+ 7
مخالفم - 5
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری