پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۵۱
۱۰
۰
نسخه چاپی

امیدوارم قبول استعفای وزیر آموزش و پرورش، طرح رتبه‌بندی معلمان را قربانی نکند

نماینده مردم بافق در مجلس گفت: اینجا (بافق) نظارت نمی‌شود و فروشند هر طور دلش می خواهد می فروشد.


محمدرضا صباغیان

به گزارش تیتربرتر، محمدرضا صباغیان در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس، خطاب به رییس جمهور متذکر شد: امیدوارم قبول استعفای وزیر آموزش و پرورش، طرح رتبه‌بندی معلمان را قربانی نکند.

وی ادامه داد: از شما می‌خواهم وزیری جسور و توانمند و مدیریتی که توان دفاع از حقوق معلمان و فرهنگیان را به عنوان وزیر جدید آموزش و پرورش داشته باشد به مجلس معرفی کنید.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در تذکر مشترکی به رییس‌جمهور وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: گرانی، تورم و افزایش سطح عمومی قیمتها به صورت افسارگسیخته در جریان است. قیمت زمین، مسکن، خودرو و بلیط هواپیما چند برابر شد و هیچ نظارتی بر آن نیست. نمی‌دانم قسم حضرت عباس مسؤولان اجرایی و نظارتی را باور کنم یا دم خروس را. وعده نظارت و کنترل بازار را می‌دهند اما به عنوان نمونه  در سازمان تعزیرات حکومتی شهرستان خاتم که فقط یک نفر هفته‌ای یک روز برای سرکشی به اماکن شهرستان وجود دارد، می‌توان بازار را کنترل کرد؟ وقتی کسی نیست نظارت کند هر کس هر طور دلش می‌خواهد قیمت‌گذاری کرده و می‌فروشد. بی‌خود نگوییم تحریم، اینجا نظارت نیست.

نماینده مردم بافق در مجلس با اشاره به تقاضای ۷۹ نماینده مجلس برای برگزاری جلسه غیرعلنی مجلس برای طرح مشکلات مردم، گفت: نظارت‌ها بیشتر شود، مردم تحت فشارند و اذیت می‌شوند. در جلسه خصوصی می‌خواهیم مشکلات بیان شود اما توجهی نمی‌شود.




+ 10
مخالفم - 17
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری